@jolmolletje
Je hebt een goed punt ergens, maar zoveel verschilden de moltalk afleveringen niet qua duur iig. Ze zitten allemaal tussen de 46 en 48 minuten, op 2 afleveringen na. Maar zoveel verschil zit daar zelfs niet in. Ik verwacht dat ze gewoon precies 50 minuten gaan doen. Er valt immers genoeg te bespreken. En met de widm naar de zaterdagavond blijf je dan toch hangen als familie denk ik. Tenzij er om half 10 grote shows op andere zenders komen. Maar meeste begint prime time half 9, je gaat dan niet om half 10 op een andere zender ergens middenin vallen. Bovendien denk ik ook dat veel mensen Moltalk nog nooit hebben gezien, omdat ze dachten. moet ik helemaal naar internet, en dan op zo'n streampje. Wie is de mol is wel een programma wat vaak door groepen mensen samen wordt bekeken om te discussieren dus ik denk dat dit eigenlijk perfect aansluit, mits er een goede presentator/presentatrice is, zoals hierboven genoemd Vivienne. Ze heeft iets qua fanatisme, enthiousiasme wat zeker kijkers moet gaan trekken.
Ik denk dat ze gewoon vrij spel krijgen hoor, er werd nu in principe ook gewoon aan de scripts gehouden op een momentje hier en daar na. Ze gaan gewoon de opdrachten behandelen en daar kan op gereageerd worden door zowel kijkers als gasten. Ik denk niet dat het heel veel gaat veranderen. Bovendien is het ook niet echt een talkshow, maar meer een nabeschouwing. Er is niet echt iets vergelijkbaars op tv waar we het mee kunnen vergelijken. Nabeschouwen bij voetbalwedstrijden is niet te vergelijken aangezien daar vaak geen publiek bij zit, maar gewoon met een paar mensen in een studio. Het publiek wordt iig niet betrokken, zoals bij Moltalk wel het geval is.