Hoi! Even een overzichtje gemaakt van verdachte dingen in deze opdracht
Mocht ik dingen hebben gemist, hoor ik het natuurlijk graag
Opdracht 2 straattaal
- Art wijst het tweede logo aan met zijn hand
- eerste logo is regenboog en daar staat de mol doorheen.. Hint naar Chris?
- veel logos kunnen naar Chris herleiden worden
In de intro van die opdracht zie je de volgende symbolen/ logo's in deze volgorde:
1ste logo Lotus ( asian paints raja trading) symbool 11 op de kaart
2de logo CH bord symbool 9 op de kaart
3de logo Dansende mannetje (Dulux) symbool 3 op de kaart
4de logo nr 34 (op het bord wijst een pijl naar sworn translator sinhala/english j.b. Senanayaka (jp) symbool 4 op de kaart
5de logo nr 68 symbool 8 op de kaart
6de logo (op 18:36) het regenbooglogo symbool 1 op de kaart
!! 7de logo (op 18:37) Delight Sweet House GEEN symbool op de kaart !!??
8ste logo ( op 18:38) EL symbool 10 op de kaart
9de logo (op 18:38) mannetje met wereldbol op schouders (atlas cements) symbool 6 op de kaart
10de logo (op 18:40) blauw poppetje NIBM symbool 7 op de kaart
Symbool 2 en 5 volgens mij niet gezien in intro en Delight sweet house zoeken ze geen logo van... Dus waarom wordt dat in beeld gebracht?
Symbool 2 had art zijn vinger bij en staat voor Vicktoriya Stones
Ik denk dat hier een aanwijzing inzit, in logo 2, logo 5 beiden niet in intro en dat Delight sweet.. Iemand ideeën?
Verloop van de opdracht
- Margriet en marlijn vinden symbool 6
- margriet en marlijn vinden symbool 3
- Rik en Martine vinden symbool 11
- Rik en Martine vinden symbool 4
- Martine vindt symbool 8
- Rik vindt symbool 1
- Martine en Rik vinden symbool 2
- Rik zegt ik focus me nu alleen nog op j.w. Terwijl hij weet dat het p.v. Verdacht! Chris verbetert hem direct
- Chris staat recht voor het juiste pand, leest het bord, maar ziet het niet en loopt door. Martine zag het toen en zegt wacht jaaaa waarop Margriet en marlijn het ook opeens roepen.
- Rik en Margriet stormen naar binnen voor de envelop, Margriet staat ervoor, Rik ziet de envelop niet tot man zegt pak maar.. Dan draait hij zich direct naar de juiste plek en pakt hem.. Toch al gezien? Verdacht!
- na winst leek Margriet oprecht blij, verrast en ontroerd ( 25:56)
- na winst doet marlijn erg blij over geld, Chris houdt zich beetje afzijdig en klapt voor de groep.. Verdacht! Vindt hij het als mol knap van de kandidaten?