Hoi hier even mijn analyse van deze opdracht..
Verdacht zijn Chris en Rik in deze opdracht..
Aanvullingen zijn welkom!
Foto opdracht
- Margriet als tweede, binnen 5 min had zij de eerste 2 enveloppen, de 3de envelop heeft zij in de tweede ruimte gepakt. Ze gaf duidelijke aanwijzingen aan de overige kandidaten. Uiteindelijk is zij niet geflitst, bracht 4 enveloppen binnen met in totaal € 500,- voor de pot.
- marlijn ging als derde, zij liep heel sloom, pakte 2 enveloppen in de eerste ruimte en de 3de envelop in de tweede ruimte, kwam erg kandidaats over. uiteindelijk is zij wel geflitst, bracht met 3 enveloppen, dus € 0,00 binnen.
- Rik ging als vierde, liep de 1ste envelop voorbij, maar leek hem wel te zien.. Verdacht! Pakt envelop nr 2 en mist de envelop op de ladder, envelop bij de groene machine waar marlijn op de grond dook (stond tekst op rpm 180?), envelop in het raamkozijn en een envelop op een soort katje met prikkeldraad. Uiteindelijk is hij geflitst, bleek zijn ene envelop leeg en heeft hij € 0,00 verdiend voor de pot.
- Chris ging als laatste, nr 5 (3x 5 = christunnel), kreeg goede uitleg en tekening van Marlijn en Margriet, mist volgens mij de 1ste envelop, pakt in ruimte 1 envelop nr 2, pakt vervolgens binnen 5 min zijn 2de envelop van de machine waar marlijn op de grond dook, lijkt of Chris in de tweede ruimte tekens krijgt wanneer hij door kan? Op min 42:36 en 42:44 lijkt hij een teken te geven/krijgen.. Ook zie ik bij hem steeds groene flitsjes van de camera af komen op min 42:53 / 43:24 / 43:29 ( zijn dit tekens dat hij er veilig langskan?) hij pakt zijn 3de envelop van de ladder en op min 43:03 pakt hij een 4de envelop met een VEL WIT PAPIER? Deze komt op min 43:19 nog eens heel duidelijk in beeld, waarna hij het op min 43:26 samen met de enveloppen in de bak gooit. Uiteindelijk is hij niet geflitst en heeft maar 3 enveloppen ingeleverd, terwijl ik hem er 4 zie pakken?! Hij verdiend hiermee € 250,- voor de pot.
Testvragen:
Margriet: 18 hoeveel enveloppen pakte de mol bij foto-opdracht?
Antwoord: 1 (= dus Rik)
marlijn: 6 hoeveelste persoon was de mol bij de teltafel?
Antwoord: 4de ( = dus Margriet)
Chris: 16 hoeveelste was de mol bij de foto-opdracht?
Antwoord: 2de (= dus Margriet)
Rik: 12 was de stift zoek in het team van de mol?
Antwoord: nee ( dus hij verdenkt Margriet of marlijn of is zelf de mol)