1)
Margriet zegt tijdens voice-over: "Tellen, wachten, sluipen, kijken"; (@35.35u. : = 2 x 8 is M. M. als U wilt, Margriet Mol).
Tekst in zelfde staccato als lied van H. v. Veen: "Rennen, springen, vliegen, duiken, vallen, opstaan en weer doorgaan"; (--->"
Opzij").
2)
Als Margriet na deze tekst bij het volgende beeld binnen komt in ruimte en 'ons' aankijkt ("kijken") staat de klok op:
05:03 (=
8!) (
M acht...Margriet = 8 letters).
3)
Margriet komt terug: spreekt over camera bij de grond (= kikvorsperspectief...maar mag ook Mol-perspectief in deze, vind ik)...:"Er staat er 1 beneden
en dat is een instinker".. Letterlijk...een instinker! Staat er niet! (37.06u.).
Deze camera niet in beeld gezien. Martine beaamt maar heeft alleen gesproken over een camera hoog boven haar hoofd. Margriet geeft zelf aan dat ze een instinker weggeeft!
4)
Opmerkelijke zin over camera's (@36.09): "Als die mij grijpen ben ik er aan".
Daar kan ik nog geen kaas van maken. Help...? Misschien letterlijk als ze de Mol vastleggen (is ze er aan)? Geen idee.
*Zin in vanavond! veel plezier allen!*
Edit:
Maar waarom zou je er een wit papier uithalen en meenemen...
Er zou zo maar:"Ik ben de Mol" op kunnen staan of wrs zo'n poppetje zoals Chris in zijn dagboek steeds tekende....ajajaj... (mits Chris het is).