Ik vond het overigens ook een hele matige finale ik had zeker bij het eerste spel zoiets van ok? is dit het? En ik heb idd een echt "uitdagende" opdracht gemist. Zo een waarbij de kandidaten echt een drempel over moeten om 'm te doen slagen. Ik begrijp wel dat het steeds moeilijker wordt om er een te vinden en dat ongeluk van destijds zal ook wel meegespeeld hebben maar toch, ik mis 'm wel dit seizoen. Het was wat mij betreft een beetje teveel zoek de tuk tuk dit jaar.
Het lijkt mij gewoon heel duidelijk dat Margriet de mol is overigens. Stel dat Rik de mol was, dan had hij toch nooit Marlijn mogen helpen met een joker? Ik ben overigens ook niet echt te spreken over jokers zo vlak voor de finale, net als de finalevrijstelling hoeft dat van mij niet zo. Op de een of andere manier vliegt altijd degene die het het meest verdient er toch uit door zo'n zet. Genoeg dingen die naar Margriet wezen deze aflevering weer, het onschuldige witte ensemble bij de ontknoping. De titel zinloos en een zin die ontbreekt bij Margriet. Keurig beide jokers inzetten omdat ze waarschijnlijk ook vindt dat mensen het nu op eigen kracht moeten doen in plaats van met jokers.
Ik vind het wel belangrijk dat we elkaars mening blijven respecteren trouwens. Tot volgende week is elke verdenking nog een vermoeden en geen feit. Iedereen heeft z'n eigen redenen om iemand te verdenken en tot het moment dat de mol zich bekend heeft gemaakt is en blijft alles speculatie.
Stiekem hoop ik dat Rik de mol is overigens
dan zou ik weer zo heerlijk van mijn stoel vallen en minstens een kwartier met mijn tv in discussie gaan dat het allemaal niet klopt
maar da is nie
Edit: Typo