De laatste opdracht was op de markt van Kandy. Rijden ze daarna werkelijk 2,5 uur naar Polonnaruwa voor 40 vragen en het praatje van Art om daarna weer 4 uur terug te moeten rijden naar Colombo???
Haha, precies mijn gedachte vanavond. Al denk ik dat je met 4 uur nog redelijk voorzichtig bent met je schatting
Toen ik de promo zag had ik nog even de hoop dat ze boven op de berg van Sigiriya de ontknoping zouden doen, maar helaas
Verder nog even een opmerking over de ''oneerlijkheid'' van jokers vlak voor de finale: Al 14 seizoenen lang zijn er vrijstellingen voor de finale te verdienen, wat meer zekerheid geeft dan een jokertje of 2. T is gewoon een onderdeel van het spel. Waarom zouden 2 jokers vlak voor de finale oneerlijker zijn dan 6 vrijstellingen in aflevering 1 bijvoorbeeld ? Ook ik vond Chris een super toffe gast, maar dat is geen reden om je beeld te laten vertroebelen. Als je de test goed en snel maakt, kun je prima winnen van een kandidaat met 7 jokers die op dezelfde mol zit. Alle opmerkingen in de trant van: '' Rik gaf een joker aan Marlijn en had er 2 van chris had gepikt, waardoor chris kansloos was'', vind ikzelf eigenlijk compleet belachelijk.