Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
aan het begin van de marktopdracht staat Rik naast een reclamebord van anchor boter
Rik maakte van een leugentje om bestwil, VOOR bestwil. Lijkt me voor een nieuwspresentator een slordig foutje, toch?
Een zinloze opdracht als je Rik de sleutelpositie geeft.
Citaat van: Theoreticus op 26-02-2015, 23:51:58De eerste zin aan Margriet: "Margriet, we hadden vanaf het begin af aan een stilzwijgend verbond."Margriet en de mol hadden vanaf het begin een verbond. Dat zegt toch alles? Ja idd! In mijn ogen kan dat alleen maar zeggen dat ze het zelf is..Margriet had immers geen verbond met helemaal niemand... Alleen met haarzelf. Prachtige hint wederom
De eerste zin aan Margriet: "Margriet, we hadden vanaf het begin af aan een stilzwijgend verbond."Margriet en de mol hadden vanaf het begin een verbond. Dat zegt toch alles?
Ik weet niet hoe precies de tekst gevolgd had moeten worden als de zinnen wel bij de juiste personen terecht waren gekomen, maar Rik maakte van een leugentje om bestwil, VOOR bestwil. Lijkt me voor een nieuwspresentator een slordig foutje, toch?
En jij had net als andere kandidaten geen enkele moeite met diefstal uit de pot voor jokers. [Onduidelijk]
Ik vind "net als andere kandidaten" opvallen - zou impliceren dat ze kandidaat is?
@De DomineeBedankt voor overzicht, doch het gele is voor mij niet te lezen...Please, wat staat daar?
Als je de tekst even selecteert kun je het wel lezen maar je hebt gelijk het is lastig lezen
Kleurtjes aangepast + wie naar wie erbij
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
633 gasten en 0 vaste bezoekers