Mijn probleem hierbij is dat dit bericht in de wereld is gebracht door een journalist die aanwezig was bij de perspresentatie.
Toen de kandidaten binnenkwamen na het intro van Art werd door Art gezegd dat de kandidaten binnenkwamen in volgorde van bekendmaken.
De journalist heeft daar een eigen interpretatie aangegeven.
Ik vraag me af waarom er een hint wordt gegeven aan een select groepje aanwezigen bij een perspresentatie
SomeOne_01 heeft uit die volgorde van namen overigens een mooie hint naar Rik gevonden als die klopt......
een selectgroepje is overigens wel de pers...als die wat beter op hadden gelet. maarja, het is idd waar, het is de wereld ingeholpen door maar 1 journalist. maarja...die volgorde die, na afvallen van carolina kantelde, klopte dus tot Chris (even vooropgenomen dat de afvaller/verliezer klopt volgens die theorie, klopt die ook weer met het interview in het molboekje: verbaast dat je mij niet tot winnaar uitriep) . en als je Rik is de mol kunt spellen met die volgorde...en rik zit nog in het spel...in die volgorde wijst bijna alles naar Rik.
die 1 = rik winnaar, is ook een intepretatie. als 10 de verliezer is, kan het nog steeds, rik mol, marlijn winnaar.