Auteur Topic: Bar Barentsz  (gelezen 51615 keer)

Offline TimvDons

• Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Bar Barentsz
« Reactie #180 Gepost op: 30-04-2015, 19:58:12 »
Dank Next ::bravo::

En aangezien Lukie niet wil, extra voor ons Tim ::ok::

::bravo:: ::bravo::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline NextGP

• Forumlid
  • Spartapoes
« Reactie #181 Gepost op: 30-04-2015, 20:04:41 »

Ldhmolletje, voor u!

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #182 Gepost op: 30-04-2015, 20:14:26 »
Lekker, dank je!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #183 Gepost op: 30-04-2015, 20:54:49 »
nou winnaar staat al vast lijkt me. 
Vind ik toch een soort van jammer.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #184 Gepost op: 30-04-2015, 21:03:24 »
Goh en de tactiek wint 't weer van totale inactiviteit...

::hug:: van de afvallers, zet 'm op in Siberië.

Offline NF07

• Forumlid
« Reactie #185 Gepost op: 30-04-2015, 21:03:53 »
nou winnaar staat al vast lijkt me. 
Vind ik toch een soort van jammer.

Kan me hier enkel maar bij aansluiten. Blijkbaar mag het dus ook om het spel totaal niet mee te doen, maar enkel een accountje te hebben om te stemmen om een vriend te helpen ;) Je zou toch minimale deelname aan iedere opdracht mogen verwachten..
Ik ga volgend seizoen denk ik ook een vriend of 10 vragen dan..

Dit is geen verwijt naar iemand persoonlijk, maar wel een triestige vaststelling.
Lomperik..

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #186 Gepost op: 30-04-2015, 21:07:45 »
Heb er bij survivor al wat over gezegd, dus ga mezelf nu niet herhalen. Maar ik ga voorlopig in elk geval niet meedoen aan spellen waarbij mensen weggestemd moeten worden.

Offline Molbelg

• Forumlid
« Reactie #187 Gepost op: 30-04-2015, 21:08:15 »
Ik ga even eerlijk zijn: het is een echte schande!
Iemand die inactief is verdiend het om eruit gestemd te worden. Wesolini het is niet persoonlijk maar zo zou het nu eenmaal moeten werken.
Nu nemen jullie de kansen van een speler af die wel actief is en die het wel verdiend om door te gaan.
Dit had een no-brainer moeten worden maar de tacktiek gaat nu echt te ver.

Ik zou eerlijk gezegd de reden wel willen weten voor deze beslissing.
#teamamaimiljaarde

Offline NextGP

• Forumlid
  • Spartapoes
« Reactie #188 Gepost op: 30-04-2015, 21:14:01 »
Wij als spelleiders vinden het ook jammer, maar kunnen niet aan de uitslag van de stemming doen. Als iemand het spel zo wilt spelen en de rest straft hem daarvoor niet af, dan is het niet aan ons om daar tussen te komen.

Een ding wat wel gaat veranderen is dat inactiviteit vanaf dit moment hard bestraft wordt. Hoe laten we zo snel mogelijk weten, want dit vinden wij ook niet leuk voor het verloop van opdrachten.  :)
« Laatst bewerkt op: 30-04-2015, 21:15:35 door NextGP »

Offline NF07

• Forumlid
« Reactie #189 Gepost op: 30-04-2015, 21:17:37 »
Ik ga even eerlijk zijn: het is een echte schande!
Iemand die inactief is verdiend het om eruit gestemd te worden. Wesolini het is niet persoonlijk maar zo zou het nu eenmaal moeten werken.
Nu nemen jullie de kansen van een speler af die wel actief is en die het wel verdiend om door te gaan.
Dit had een no-brainer moeten worden maar de tacktiek gaat nu echt te ver.

Ik zou eerlijk gezegd de reden wel willen weten voor deze beslissing.

Ik snap vooral niet dat er geen regel voor is om dit te voorkomen. Want 'toevallig' komen hier net enkele figuren terecht op dit forum, net nu voor dit spel. Om dan niets te doen en enkel te stemmen om een vriend te helpen dit spel te winnen. Iedereen weet over welke mensen ik het heb en wie hun hier gevraagd heeft wellicht ook, ik alvast toch ;)
Een minimale activiteit zou tenminste een regel moeten zijn om er niet automatisch uitgezet te worden.

EDIT: Dat is goed NEXTGP dat het gaat aangepakt worden, maar is wel wat telaat nu eigenlijk ;)
Ik snapte het al niet goed dat je dit niet vanaf het begin invoerde, want jij bent namelijk zelf een erg actieve en toffe speler in forumspellen (en ik kan het weten na met jou in de WIDMO gezeten te hebben). :)
Lomperik..

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
« Reactie #190 Gepost op: 30-04-2015, 21:18:30 »
Heb er bij survivor al wat over gezegd, dus ga mezelf nu niet herhalen. Maar ik ga voorlopig in elk geval niet meedoen aan spellen waarbij mensen weggestemd moeten worden.
denk dat dit voor meerdere mensen telt. Dat bedoelde ik dus ook met jammer.

@nextgp en hidm het ligt ook niet aan de spelleiders hoor ::hug::

@winnaar(s) het is van jullie kant natuurlijk heel goed gespeeld ::ok::, als het je puur en alleen om de winst gaat ;)

Offline NF07

• Forumlid
« Reactie #191 Gepost op: 30-04-2015, 21:21:08 »
denk dat dit voor meerdere mensen telt. Dat bedoelde ik dus ook met jammer.

@nextgp en hidm het ligt ook niet aan de spelleiders hoor ::hug::

@winnaar(s) het is van jullie kant natuurlijk heel goed gespeeld ::ok::, als het je puur en alleen om de winst gaat ;)

Zeker niet, laat dat duidelijk zijn :)
Lomperik..

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #192 Gepost op: 30-04-2015, 21:21:54 »
Ik wil t best uitleggen dat verdiend Nys.

Op het moment dat ik in een spel zit ben ik paranoia. Ik wist van 3 mensen dat ze op jou gingen stemmen, van de 4 anderen had ik heel lang geen idee. Ik was bang voor een situatie dat Nys 3 stemmen zou krijgen, ik 4 en wesolini 1 stem van mij. Waarbij ik wellicht mijn eigen graf gegraven had. Later bleek dat iedereen voor jou ging en dan wil je niet als enige buiten de boot vallen, en dat zal ongetwijfeldvoor meerderen gelden, want ik heb de discussie wel proberen te voeren.
You'll never walk alone

Offline NextGP

• Forumlid
  • Spartapoes
« Reactie #193 Gepost op: 30-04-2015, 21:22:38 »

EDIT: Dat is goed NEXTGP dat het gaat aangepakt worden, maar is wel wat telaat nu eigenlijk ;)
Ik snapte het al niet goed dat je dit niet vanaf het begin invoerde, want jij bent namelijk zelf een erg actieve en toffe speler in forumspellen (en ik kan het weten na met jou in de WIDMO gezeten te hebben). :)

Op dit moment balen wij ook dat die regel niet eerder is ingevoerd, maar dat is gewoon iets waar we niet aan gedacht hebben omdat we ervan uitgingen (na de selectie-opdracht als controle voor activiteit) iedereen gewoon actief genoeg mee zou doen. Maar ik snap je teleurstelling heel goed  ;)

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #194 Gepost op: 30-04-2015, 21:24:46 »
Jup vergeet niet dat we een week besteed hebben aan het testen van iedereens activiteit. Daarbij vind ik het ook niet gek om ervan uit te gaan dat als iemand zich inschrijft dat diegene dan ook actief meedoet.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline MaikeMeisje

• Forumlid
  • met een hart van chocolade
« Reactie #195 Gepost op: 30-04-2015, 21:39:25 »
 ::oink:: Arme Nys-Fan. Doe maar een lekker rood wijntje om de nasmaak van deze stemming weg te spoelen...

En dan ook nog Tunesië  :-X  MM heeft niet zulke fijne herinneringen aan (de bewoners van) dat land.
Graag een lekker chipie erbij om die nasmaak weg te werken.

;)
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #196 Gepost op: 30-04-2015, 22:14:22 »
Mee eens, hoewel ik ook op jou gestemd heb, nys-fan, maar dat komt door hetzelfde wat nieky al gepost heeft. Ik dacht niet dat ik zelf tegenstemmen zou krijgen, maar had al wel gehoord dat de meerderheid nys-fan wou stemmen. Er was ook een oproepje om wesolini te doen, maar toen ik daarstraks moest stemmen, was daar nog niet echt een ei over gelegd. En ik moest al stemmen, want ik ging weg en zou pas na de deadline online komen. En omdat je dan weet dat de meerderheid nys-fan gaat doen, wil je niet uit de boot vallen, wat da maak je zelf weer vijanden en lig je er misschien zelf daarna snel uit. Dat is het ding met dit spel, als je een beetje kans wil maken, moet je de meute wat volgen.

Wat ik ooit gedaan heb (maar de spelleiding beslist uiteraard zelf), is een deadline van bvb 24 uur zetten waarbinnen de inactieve persoon moet posten. Bij wijze van laatste kans. Als ie dat niet doet, ligt ie er per direct uit. Zijn plaats wordt dan ingenomen door een battle tussen de afvallers, waarvan de winnaar terug kan komen.

Offline NF07

• Forumlid
« Reactie #197 Gepost op: 30-04-2015, 22:15:59 »
::oink:: Arme Nys-Fan. Doe maar een lekker rood wijntje om de nasmaak van deze stemming weg te spoelen...

En dan ook nog Tunesië  :-X  MM heeft niet zulke fijne herinneringen aan (de bewoners van) dat land.
Graag een lekker chipie erbij om die nasmaak weg te werken.

;)

Als je dat voor mij bedoelt dan liever een colaatje ofzo, ik drink niet :D
Lomperik..

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
« Reactie #198 Gepost op: 30-04-2015, 22:16:39 »
::oink:: ook geen duvelkes ?

wat ben jij nou voor een nep-belg?

Offline NF07

• Forumlid
« Reactie #199 Gepost op: 30-04-2015, 22:22:59 »
::oink:: ook geen duvelkes ?

wat ben jij nou voor een nep-belg?

Ik eet wel frietjes, das al wa telt :D
Lomperik..