Mee eens, hoewel ik ook op jou gestemd heb, nys-fan, maar dat komt door hetzelfde wat nieky al gepost heeft. Ik dacht niet dat ik zelf tegenstemmen zou krijgen, maar had al wel gehoord dat de meerderheid nys-fan wou stemmen. Er was ook een oproepje om wesolini te doen, maar toen ik daarstraks moest stemmen, was daar nog niet echt een ei over gelegd. En ik moest al stemmen, want ik ging weg en zou pas na de deadline online komen. En omdat je dan weet dat de meerderheid nys-fan gaat doen, wil je niet uit de boot vallen, wat da maak je zelf weer vijanden en lig je er misschien zelf daarna snel uit. Dat is het ding met dit spel, als je een beetje kans wil maken, moet je de meute wat volgen.
Wat ik ooit gedaan heb (maar de spelleiding beslist uiteraard zelf), is een deadline van bvb 24 uur zetten waarbinnen de inactieve persoon moet posten. Bij wijze van laatste kans. Als ie dat niet doet, ligt ie er per direct uit. Zijn plaats wordt dan ingenomen door een battle tussen de afvallers, waarvan de winnaar terug kan komen.