Auteur Topic: Bar Barentsz  (gelezen 51635 keer)

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Bar Barentsz
« Reactie #200 Gepost op: 30-04-2015, 22:23:38 »
::ok::  goed bezig ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #201 Gepost op: 30-04-2015, 22:50:18 »
nou winnaar staat al vast lijkt me. 
Vind ik toch een soort van jammer.
???

Lukie onderschat me mwuahaha ::pinokkio::

Ik snap vooral niet dat er geen regel voor is om dit te voorkomen. Want 'toevallig' komen hier net enkele figuren terecht op dit forum, net nu voor dit spel. Om dan niets te doen en enkel te stemmen om een vriend te helpen dit spel te winnen. Iedereen weet over welke mensen ik het heb en wie hun hier gevraagd heeft wellicht ook, ik alvast toch ;)
Een minimale activiteit zou tenminste een regel moeten zijn om er niet automatisch uitgezet te worden.
Volgens mij is er maar één iemand inactief of ligt dat aan mij?   :P

Ik ben het wel eens met dat het niet kan dat iemand zo inactief is en in het spel blijft. Ik heb me er met survivor toen ook aan zitten irriteren (BEST WEL HEEL ERG). Maar ik vind het nu eigenlijk ook wel jammer dat de 'kijkers' nu heel negatief praten over complotspellen. Er is maar één iemand echt inactief is en de rest doet over het algemeen volgens mij gewoon goed mee ::bravo::. Daarnaast, bij de opdracht waar ik zat was MiekeG het minst actief en die hebben we gewoon weggestemd. Laat nou niet doordat één iemand inactief is hier zo'n negatieve lading achter, want het spel is super gaaf ::ok::.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MaikeMeisje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
« Reactie #202 Gepost op: 30-04-2015, 22:55:20 »
Mooi gezegd D*N, en je hebt gelijkt. Het is een leuk spel, ook om te volgen. Dit ene minpuntje mag dat niet bederven.
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #203 Gepost op: 30-04-2015, 22:56:53 »
 :-X

het is inderdaad een geweldig spel.

Bier voor iedereen

(en cola, en cerise en wijn )
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline NF07

• Forumlid
« Reactie #204 Gepost op: 30-04-2015, 22:57:42 »
De 'ocharmes' en 'erg voor NysFan' doen me wel iets, thx mensen :)
Ook wel opvallend om hier de uiteenzittingen van Robbie en Nieky en de excuses per PM te lezen. Zeker omdat in elk excuus/uiteenzetting ik gelezen heb er staat dat ze eigenlijk echt Wesolini eruit wouden hebben of zelfs sterker dat Wesolini al lang uit het spel had moeten gezet zijn omdat hij als extra stem fungeert voor iemand/omwille van inactiviteit. Als iedereen die dit zei nu eens gewoon op hem had gestemd zoals ze nu aangeven te willen, dan had die eruit gelegen hoor haha :P

Trouwens ook jammer voor MiekeG, wil ik toch ook even vermelden. Oke de situatie was anders dus er werd nu niet zo over gesproken, maar toch spijtig voor je MiekeG. Wat knuffels voor je: ::hug:: !

@DN, het andere deel buiten dat hij inactief is wat ik over Wesolini zei laat je subtiel achterwege natuurlijk, zou ik in jou plek ook doen :D
Lomperik..

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #205 Gepost op: 30-04-2015, 22:58:39 »
Nee true, maar ik snap wel dat ie gefrustreerd is, zeker enkel uurtjes nadat ie weggestemd is en dat even wil uiten.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #206 Gepost op: 30-04-2015, 23:02:24 »
@DN, het andere deel buiten dat hij inactief is wat ik over Wesolini zei laat je subtiel achterwege natuurlijk, zou ik in jou plek ook doen :D

Ik heb volgens mij niets "subtiel achterwege" gelaten, maar misschien kan jij mij dat vertellen ::).

Offline NF07

• Forumlid
« Reactie #207 Gepost op: 30-04-2015, 23:05:52 »

Ik heb volgens mij niets "subtiel achterwege" gelaten, maar misschien kan jij mij dat vertellen ::).

Beter van niet voor je :P
Lomperik..

Offline Starlight

• Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
« Reactie #208 Gepost op: 30-04-2015, 23:06:04 »
Even ter verduidelijking van mijn reactie in het kijkerstopic: ik had al besloten om niet meer aan complotspellen mee te doen voor de vorige Survivor begon. Ik vind de spellen zelf echt heel leuk, maar ik ben niet goed in complotten en vind de manier van spelen bij dit soort spellen gewoon niet fijn. Dat er dan nu op zo'n manier wordt gespeeld bevestigt voor mij dat ik inderdaad maar beter niet meer aan dit soort spellen mee kan doen.

Maar dat is gewoon een heel persoonlijke keuze en betekent niet dat ik meteen negatief tegen dit soort spellen aankijk. Veel mensen beleven er wel plezier aan en dat gun ik jullie van harte ::bravo:: Alleen is het niet my cup of tea.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #209 Gepost op: 30-04-2015, 23:08:49 »
Beter van niet voor je :P
Wie A zegt moet ook B zeggen....

Online Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #210 Gepost op: 30-04-2015, 23:09:53 »
De 'ocharmes' en 'erg voor NysFan' doen me wel iets, thx mensen :)
Ook wel opvallend om hier de uiteenzittingen van Robbie en Nieky en de excuses per PM te lezen. Zeker omdat in elk excuus/uiteenzetting ik gelezen heb er staat dat ze eigenlijk echt Wesolini eruit wouden hebben of zelfs sterker dat Wesolini al lang uit het spel had moeten gezet zijn omdat hij als extra stem fungeert voor iemand/omwille van inactiviteit. Als iedereen die dit zei nu eens gewoon op hem had gestemd zoals ze nu aangeven te willen, dan had die eruit gelegen hoor haha :p

Denk dat dit ook bevestigd dat dit te kortdag was. Het begon pas echt te leven bij mij nadat de ansichtkaarten gepost werden , en binnen 24 uur kon niet alles gedraaid worden en was ik zelf over lang niet alle stemmen zeker.
You'll never walk alone

Offline NF07

• Forumlid
« Reactie #211 Gepost op: 30-04-2015, 23:59:32 »
Denk dat dit ook bevestigd dat dit te kortdag was. Het begon pas echt te leven bij mij nadat de ansichtkaarten gepost werden , en binnen 24 uur kon niet alles gedraaid worden en was ik zelf over lang niet alle stemmen zeker.

Wat was er te kortdag Nieky?
Maar ik snap je uitleg wel hoor, verbaas me alleen dat er dus iemand was die me precies niet hebben kan en jullie met een verzinsel overtuigd heeft om me eruit te kunnen knikkeren. Die persoon deed dat trouwens erg goed dan :P

Lomperik..

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #212 Gepost op: 1-05-2015, 00:30:38 »
Bij de uitleg die ik gekregen heb, zat geen 'ik kan hem niet hebben/uitstaan' bij, als dat een troost kan wezen.

Online Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #213 Gepost op: 1-05-2015, 00:32:48 »
Wat was er te kortdag Nieky?
Maar ik snap je uitleg wel hoor, verbaas me alleen dat er dus iemand was die me precies niet hebben kan en jullie met een verzinsel overtuigd heeft om me eruit te kunnen knikkeren. Die persoon deed dat trouwens erg goed dan :P

Wel, eerst kwam het initiatief van een paar mensen ( namen ga ik vanzelfsprekend hier niet noemen ) om jou eruit te stemmen. Gisteravond bleek dat wesolini niks had gedaan, toen werd er nog geprobeerd door mensen ( namen ga ik hier ook niet noemen ) de stemming naar hem te draaien, maar om dat allemaal in minder dan 24 uur nog te regelen lukte niet, waarbij ook sommigen al gestemd hadden
You'll never walk alone

Offline NF07

• Forumlid
« Reactie #214 Gepost op: 1-05-2015, 00:38:21 »
Wel, eerst kwam het initiatief van een paar mensen ( namen ga ik vanzelfsprekend hier niet noemen ) om jou eruit te stemmen. Gisteravond bleek dat wesolini niks had gedaan, toen werd er nog geprobeerd door mensen ( namen ga ik hier ook niet noemen ) de stemming naar hem te draaien, maar om dat allemaal in minder dan 24 uur nog te regelen lukte niet, waarbij ook sommigen al gestemd hadden

Ahzo, ja ik snap het :)

@Robbie, haha beetje dan :D

---

Maar dit is het spel hoor jongens, die complotten en toestanden. Het was me enkel te doen om dat er een inactieve speler werd ingehouden, dat dat niet zou mogen en wat wrang aanvoelt tov mij nu, meer niet.  Maar er is nu een regel voor ingevoerd door men uiteenzetting hier , dus het heeft zijn te beogen doel toch gehaald, dus dat is goed :)

::zwaai::
Lomperik..

Offline grasisgroen

• Forumlid
« Reactie #215 Gepost op: 1-05-2015, 00:44:08 »
Jammer dat het zo gegaan is Nys-Fan en ook dat die regel voor jou te laat is  ::hug:: en een virgin coctail voor jou graag. Nu vlieg ik hier weer weg  ::zwaai::
...maar soms even niet :)

Online Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #216 Gepost op: 1-05-2015, 07:48:55 »
::hug:: Nys-fan en Mieke
Keep calm and eat chocolates!

Offline NextGP

• Forumlid
  • Spartapoes
« Reactie #217 Gepost op: 1-05-2015, 07:51:57 »
Jammer dat het zo gegaan is Nys-Fan en ook dat die regel voor jou te laat is  ::hug:: en een virgin coctail voor jou graag. Nu vlieg ik hier weer weg  ::zwaai::

Here you go

Offline Lucy

• Forumlid
  • Life is like theatre <3
« Reactie #218 Gepost op: 1-05-2015, 18:42:55 »
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Online Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #219 Gepost op: 1-05-2015, 18:56:29 »
Moeilijk zeg, die steden!
Siberie klinkt erg leuk, goede opdrachten overal weer deze week ::bravo::
Keep calm and eat chocolates!