Gefeliciteerd aan alle Margrietverdenkers.
Leuk om er (voor het eerst, ik kijk sinds 2010) eens echt naast te hebben gezeten. Ik was overtuigd dat Rik het was, al waren de aanwijzingen naar Margriet wel erg sterk, en bracht me dat vaak aan het twijfelen. Na de hint in de test (schaalvergroting) vooral. Maar (helaas?) werd ik toch snel daarna weer de Riktunnel ingetrokken.
Blij ook dat de Mol toch wat creatiever en gedurfder is geweest, dan dat ik Rik had ingeschat, maar aan de andere kant weer jammer dat het Bentota-gebeuren toch geen molactie blijkt te zijn geweest en dat de Mol vrij snel in het spel wel door iedereen verdacht werd. Ik miste ook deze uitzending echt een heel sterke Molactie (die in de trein was wel mooi natuurlijk, en ook het zelf neerleggen van de briefjes was mooi riskant, hoewel niet echt een Molactie).
Ik vermoed dat dat trouwens niet ligt aan een slechte Mol, maar aan de montage, die te veel aandacht aan randzaken wilde besteden dan aan Molacties. Ik weet zeker dat er nog meer moois gebeurd is, maar jammer dat we het niet allemaal te zien kregen/krijgen ... wat de uitzending haalde was op één of twee dingen na niet echt spectaculair en dat vind ik helaas ook dit jaar weer een beetje een tegenvaller. Maar goed, volgend jaar kijk ik gewoon weer hoor. :-)
Ik geloof trouwens dat echt álle aanwijzingen die in de uitzending kwamen hier op het forum zijn gevonden, toch? Is dat een first?