ZOVEEL VRAGEN.
Schoot Martine Margriet expres af? Zag Rik de andere enveloppen bij de fotoflitsopdracht nou wel of juist niet? Zag Rik dat Marlijn in de tempel een joker pakte? In welk vak lag het geld op het strand? Wie ging er als 9e kijken in de National Gallery? Was Viktor echt degene die niet op de New York foto hoorde? Zag Chris de envelop in de tuktuk bij de laseropdracht echt niet? Etc. etc.....
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar al deze dingen! In dat opzicht is het echt jammer dat er geen finale Moltalk-uitzending is (wel begrijpelijk natuurlijk).
Ik vond de live-uitzending een prachtig experiment en super om te zien, maar ik denk toch dat het bij iets eenmaligs moet blijven. Het kost teveel tijd, kostbare tijd waar dingen in besproken kunnen worden. Je loopt met zo'n live-uitzending het gevaar dat het teveel gepeupel wordt, wat je er heel goed kan uitknippen als het niet live is.
Ik ben niet negatief over de live-uitzending, het was echt leuk om te zien, de menigte en hoe de finalisten onthaald werden (en hulde aan Art, fantastisch hoe hij het programma presenteert!), maar het voegt niet heel veel toe aan het programma.
Als we dan gelijk wat verbeterpunten aanhalen: iets minder inside-jokes (de Chris grappen gingen me op een gegeven moment wel vervelend..) en ik vond idd dat sommige kandidaten wel heel erg wegvielen. Evelien, Ajouad, Viktor kwamen nauwelijks aan het woord, vond ik wel jammer. Heb toch het idee dat dat voorgaande jaren wat meer in evenwicht was.
Al met al vond ik het een fantastische uitzending, maar een van te voren opgenomen finaleuitzending zie ik denk ik toch liever. In verband met de tijd nuttig besteden
.
MAAR BEDANKT AAN ALLE MAKERS, HET WAS EEN PRACHTIG SEIZOEN! Mooie beelden, goede opdrachten, hilarische kandidaten, en natuurlijk een fantastische mol! Ik kijk alweer uit naar het volgende seizoen!