Wat een hoop negativiteit ineens . Beetje sneu om mensen die daar heen zijn gegaan af te zeiken, vind je niet?
Euh, ik lees echt helemaal niemand die de fans afzeikt. Dus zou je willen citeren waar je dat leest?
De negativiteit gaat erover dat
productie het gekomen publiek haast niet
betrekt bij de aflevering. Wat was de toevoeging van het live-event hier? Ik denk dat hier veel te winnen valt. Ik denk dan aan een soort discussie/praatprogramma waarin fans ook een kans krijgen iets te zeggen. (Ligt
totaal niet in de lijn die ik graag zie bij WIDM, maar 't zijn wel dingen die ineens mogelijk worden als je iets met live tv gaat doen).
Ieder zijn mening maar kijk dan volgend seizoen niet als je er alleen maar over loopt te klagen!
Da's een dooddoener.
Ik vind het goed dat mensen kritisch zijn. Mocht iemand van productie meelezen, dan kan die daar alleen maar van leren. Ik weet zeker dat ieder crewlid dat hier dingen leest, blij is dat we zo open en eerlijk zijn. Aan gedachteloos gejaknik heeft niemand iets. Ze proberen iets nieuws, en wij geven onze ongezouten mening. Heerlijk toch, dat dat gewoon kan in 2015? Ik vind het prachtig.
Daarnaast is er (voor zover ik kan zien) helemaal niemand die
alleen maar klaagt. Ja, er zijn mensen die heel negatief zijn
over deze ene aflevering, maar ik denk dat bijna iedereen hier tien weken heeft genoten.
Verder vind ik het vooral heel raar om mensen die kritisch zijn aan te raden niet te kijken. Sommige mensen zijn gewoon kritisch. En ook mensen die kritisch en negatief zijn, mogen kijken en hun mening hier bespreken.
Tot slot is klagen om het klagen evengoed klagen als klagen om het programma