Geen unieke en spannende opdrachten (Höfdihuis)
Het Höfdihuis zou ik graag nomineren als de stompzinnigste opdracht in heel WIDM met uitzondering van de beruchte veiling, maar ik vind seizoen 2015 helemaal niet zo slecht qua opdrachten.
Pettah, Tapobrane-eiland, Geldrop, de molverkiezing, het fotoparcours vind ik allemaal best wel mooie opdrachten. Haalt het niet bij mijn persoonlijke favoriete seizoen, 2011 El Salvador, maar ik vind het zeker niet slecht.
En ik vind Margriet een
leuke mol. Gewoon een leuk, grappig iemand. Net als Kees, vond ik ook leuk en grappig. Ze had lol in de rol, en nam risico's, net als Kees, en daar hou ik van. Dus ik neig ernaar om Margriet best wel hoog in te delen onder de mollen. Bedenk ook dat veel molacties niet zijn getoond - die kun je alleen teruglezen op de site (een grote fout van productie vind ik persoonlijk. Ik vind zelf dat de
afleveringen een volledig verhaal moeten vertellen en dat doen ze nu niet meer.)
[geen] opvallende kandidaat (Tygo)
Chris?
Ik vind als
iemand er 2,5 miljoen fans bij heeft gekregen met dit spelletje, dan is het die man wel.
Maar ik ben het denk ik wel met je eens dat seizoen 2015 in veel dingen redelijk is, maar echte
memorabele momenten ontbeert.