Zonder medeweten van Realitynet is er hier schijnbaar een onderzoek geweest over het forum gebruik. Dit leverde een discussie op in een aflevering topic. Vandaar dat ik het topic nu gesplitst heb.
Realitynet wist niets van het onderzoek en heeft er ook nog geen mening over aangezien we er nog heel weinig van weten. Toch vinden we de discussie interessant genoeg zo aan het einde van dit molseizoen.
Lukie4
Wij zelf zien het aantal mensen ook minder worden. We weten niet precies waar het aan ligt.
Ik volg een opleiding in de media wereld en heb een onderzoek moeten doen naar verschillende fora. Ik vond een WIDM forum een supergoed idee om mijn onderzoek mee te beginnen..
Ik werd door verschillende mensen gewezen op dit forum omdat hier de molloten centraal zitten en moet zeggen naar alles doorgespit te hebben en de andere sites bleek dat wel te kloppen..
Om nu al mijn bevindingen hier te plaatsen over forum gedrag vind ik niet zo nodig op dit moment maar kwam deze vraag van Lukie tegen en wilde daar graag op reageren.
Ik ken een aantal mensen die hier soms posten .. de 1 wat meer jaartjes dan de ander.. Wat zij mij allemaal vertellen is dat het hier een beetje een kliekje is geworden. Vaste mensen hier reageren alleen op de mensen die zij kennen. Ik ga geen gb namen noemen , maar wat mij is opgevallen is dat velen mensen die hier nieuw zijn meer genegeerd worden ondanks hun soms geniale opmerkingen dan anderen ..
Dat weerhoudt nieuwe mensen die zich op dit forum aanmelden ervan om te blijven posten.
Dat is jammer.
(dit is overigens niet de enige reden waarom het achteruit loopt)
Ik ben zelf wat ouder dan de gem persoon hier op dit forum denk ik ( ben wat laat begonnen met een andere opl
)
Ik ben als MOLF ingelogd en dacht ik post een aantal dingen... Volledig genegeerd.. Geeft verder niet want mijn doel was niet om over widm te praten eigenlijk.. maar was puur benieuwd hoe mensen zouden reageren die hier al wat langer posten en al jaren met elkaar in gesprek zijn over WIDM.
Syllie en Lo: jullie waren de enigen die enige reactie hadden naar zowel mij als een paar anderen mensen die in dit experiment meededen..
Leuk en bedankt daarvoor.
Als afsluiting moet ik zeggen dat ik dit een geweldig forum vind. Overzichtelijk, en betere info over hints naar de mol dan elk ander forum.
Ik ben ook van mening dat niemand expres iemand negeert. Het gebeurt misschien onbewust ...
Mijn advies: omarm mensen die zich nieuw aanmelden... Sluit ze niet uit (zelf zit ik al 9 jaar aaneengesloten op de juiste mol, poste alleen niet op een forum) Dus de nieuwe mensen hebben ook echt inzicht ..