Cool he! Ik heb hem in Maastricht vanuit de zaal gezien en in Breda hadden we super seats, dus op het podium. Ook heel cool. Oh en Shay van "Op zoek naar Sandy en Danny" zit er ook in. Ennn iemand die ik al als Aladdin gezien heb maar z'n naam even niet meer weet. En Alex Klaasen.
EN ook: de zus van mijn musical coach
Daar heb ik auditie voor moeten doen eind vorig jaar voor Spring Awakening (en aangenomen) en ze geeft ons maandag een choreo les om dingen uit te testen. Dus ik ben erg benieuwd, want nu ze in zo'n productie als Jesus Christ meespeelt, heeft ze misschien wel coole ideeën!
(al moet ik in mijn rol in Spring Awakening niet dansen, maar we mochten wel gewoon meedoen)Oh als ik dan toch reclame zit te maken... komt dat zien komt dat zien:
- Op 23 en 24 mei speel ik in Bocholt in
Coming Soon. Het speelt zich zo'n 100 jaar in de toekomst af en schetst geen al te vrolijk beeld van die toekomst... Mijn rol luidt een twist in het verhaal in, dus ben ik super excited over!
- En 5, 6, 7 en 8 september speel ik in Genk in
Spring Awakening. Dat speelt zich af aan het einde van de 19e eeuw in Duitsland en gaat over de behoefte van tieners om zichzelf te ontdekken in een tijd waarin de wil en wet van ouders, leraren en geloof boven alles stond en seksualiteit iets was waarover niet gesproken werd. Ik speel hier vader/dominee/rector. Kleine rolletjes, maar we staan allemaal wel van begin tot eind op het podium. Dus ook weer iets waar ik zin in heb!
Maar ik vermoed dat dit voor de meesten erg ver rijden is.