op dit topic zat ik dus heel erg naar uit te kijken aangezien ik onwijs musical freak ben en later ook misschien iets met musicals/theater wil doen.
ben vorig jaar 6 keer naar mamma mia geweest bijvoorbeeld...
aangezien mn pa lid is van de bankgiro loterij heeft hij dus een vip kaart waar je korting heb op musicals en theater. maar in de maand januari waren alle musicals 50 procent korting dus dat kon ik en mn pa niet voorbij laten gaan en dus een hele lading musicals in de agenda.
vanvavond ga ik naar de musical kinky boots alleen dan de london versie in de bioscoop.
zondag 9 februari: ga ik naar de musical lazarus van david bowie. ik heb niks met bowie en het lijkt me ook redelijk niet mijn smaak maar ik dacht moet het toch een kansje geven.
woensdag 12 februari: annastasia. ja deze musical met korting kan ik niet laten lopen ik zag dat de hoofdrolspeelster dan niet speelt, maar dan kan ik nog een keer als mn zus wel kan want die kan niet maar is er hellemaal gek van.
25 februari: naar kinky boots. nu wel de nederlandse versie ik ben erg benieuwd naar deze show en kan echt niet wachten.
26 februari: doe ik mee aan een soort opera show in alkmaar maar ga ik ook kijken natuurlijk.
13 maart: verliefd op ibiza de musical. ja hier is een musical van
en is waarschijnlijk gewoon een lekker wegkijk musical. is ook wel eens lekker.
22 maart: nog een keer naar kinky boots. deze had ik ervoor geboekt en ga ik met mn ouders was 10 euro per stuk ja dat moet je meenemen natuurlijk.
26 maart: ja alweer kinky boots. nog niet zeker maar is nu eindelijk toch in de buurt dus wie weet.
31 maart: kinky boots. alleen nu speelt iemand anders de rol van lola en die wil ik heel graag zien spelen.
voor de rest zat musicals waar ik nog heen wil die komen of er al zijn en waar ik nog heen wil (ja ik ben zon iemand die na 10 jaar nog steeds niet naar soldaat van oranje is geweest)