Auteur Topic: [KANDIDAAT] Taeke Taekema  (gelezen 70718 keer)

Offline kameel

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Taeke Taekema
« Reactie #120 Gepost op: 24-01-2016, 16:06:42 »
Tijdens de kajak opdracht valt me op dat wanneer Marjolein vraagt/zegt 'Let op de bubbels! Zie je iets?!' Dat er dit gebeurd:

Precies op het moment dat Taeke 'nee' antwoordt vaart hij VOL over een duiker heen. Lijkt me echt ontzettend stug dat hij dit gewoon NIET gezien heeft omdat het best wel duidelijk een duiker is.  ::rofl::

Offline Waardenburg

• Forumlid
« Reactie #121 Gepost op: 24-01-2016, 17:24:46 »
Ja, maar hij ging als laatste. Hij kan het natuurlijk gewoon niet gezien hebben. Die laatste positie is onhandig voor een mol, met het oog op het laten verdwijnen van de goede kokers.

Dat in combinatie met de +500 en +1000 van vorige week en het openen van een van de sloten op de kist maakt Taeke voor mij totaal onverdacht.

Offline Whiskers

• Forumlid
« Reactie #122 Gepost op: 24-01-2016, 17:34:14 »
Ja, maar hij ging als laatste. Hij kan het natuurlijk gewoon niet gezien hebben. Die laatste positie is onhandig voor een mol, met het oog op het laten verdwijnen van de goede kokers.

Dat in combinatie met de +500 en +1000 van vorige week en het openen van een van de sloten op de kist maakt Taeke voor mij totaal onverdacht.
Dat hij het gewoon niet gezien kan hebben klopt. Maar wat dat met als laatste gaan te maken heeft ontgaat me.

Offline Waardenburg

• Forumlid
« Reactie #123 Gepost op: 24-01-2016, 17:37:45 »
Citaat
Maar wat dat met als laatste gaan te maken heeft ontgaat me.

Niks, ik heb het ongelukkig geformuleerd. Wat ik ermee bedoel, is dat ik in dat niet zien in ieder geval geen molactie kan zien, omdat ik niet snap waarom hij dan als laatste zou gaan. Dat is een onlogische en ongunstige positie. De verklaring die dan overblijft, is dat hij het echt niet heeft gezien en ik denk dat dat best mogelijk is.

Offline Whiskers

• Forumlid
« Reactie #124 Gepost op: 24-01-2016, 17:41:33 »
Niks, ik heb het ongelukkig geformuleerd. Wat ik ermee bedoel, is dat ik in dat niet zien in ieder geval geen molactie kan zien, omdat ik niet snap waarom hij dan als laatste zou gaan. Dat is een onlogische en ongunstige positie. De verklaring die dan overblijft, is dat hij het echt niet heeft gezien en ik denk dat dat best mogelijk is.
Ah, ok. Helder!  ::ok::
Het kan heel goed dat hij niets gezien heeft, het kan ook heel goed dat hij zich verdacht wil maken (en misschien zelfs zin heeft in een verfrissende plons :P ) en zich expres om laat trekken. Alleen Taeke weet dat zeker  ;)

Offline Loebas

• Forumlid
« Reactie #125 Gepost op: 31-01-2016, 00:20:05 »
Hij begint wel wéér op rechts (net als in zijn Molboekje)....
Met het onthouden van de symbolen.

Geen hint, slechts een gegeven...  @ 22.52u

Edit;
Hij geeft aan per porto: "Kom er eens uit"
En in biecht zegt hij:"Kom er eens in"

*Geen idee*
« Laatst bewerkt op: 31-01-2016, 02:09:19 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline hrvdg7

• Forumlid
« Reactie #126 Gepost op: 1-02-2016, 07:58:42 »
Dat Taeke als 1e de tijdrit wou fietsen lijkt me enorm mols. Zou Marjolein gelijk hebben toen ze zei: Taeke heb je die 1e 6 enveloppen gepakt?  ::oink:: Zou zomaar kunnen.  ;D

Offline Molhol89

• Forumlid
  • Niets is wat het lijkt
« Reactie #127 Gepost op: 1-02-2016, 09:12:17 »
Dat Taeke als 1e de tijdrit wou fietsen lijkt me enorm mols. Zou Marjolein gelijk hebben toen ze zei: Taeke heb je die 1e 6 enveloppen gepakt?  ::oink:: Zou zomaar kunnen.  ;D

Dat klopt dan niet want Rop zei even later dat hij envelop 5 had gevonden. Terwijl die alwel af was..
Rop is de Mol.

Offline Juuls247

• Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
« Reactie #128 Gepost op: 1-02-2016, 09:19:44 »
Ik vraag me af: hoe lang was de afstand van die rit en hoelang zal je er voor nodig hebben om dat te fietsen?
Als ik mol was, en inderdaad deze tactiek zou hanteren, dan zou ik sowieso pas de laatste enveloppen pakken zodat niemand het ziet, dus niet de eerste.

Wat ik wel mols vind bij hem in deze opdracht: hij geeft 0 antwoorden!! Een kandidaat zou toch gokken? Of maar wat roepen? Beter mis geschoten dan....

Misschien dat de mol hier toch liever in het spel zit om zo chaos te creëren.
Meer L

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #129 Gepost op: 1-02-2016, 12:11:35 »

Wat ik wel mols vind bij hem in deze opdracht: hij geeft 0 antwoorden!! Een kandidaat zou toch gokken? Of maar wat roepen? Beter mis geschoten dan....

Misschien mocht dat niet (of was het dan niet geldig), moest er echt een antwoord door de porto komen van de anderen. We horen niet altijd de complete uitleg van een spel.

Offline Pac

• Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
« Reactie #130 Gepost op: 1-02-2016, 12:17:41 »
We zien sowieso heel weinig van de vragen die gesteld worden. Op de lekkernij na had ik ook op geen van de vragen überhaupt iets zinnigs kunnen gokken.
...óf niet!

Offline Ray026

• Forumlid
« Reactie #131 Gepost op: 1-02-2016, 20:16:45 »
Was Toprak bij de eerste executie aanwezig om een elftal compleet te maken?
En hebben we nu na vijf afleveringen niet vijf afvallers gehad?

Offline Shiba

• Forumlid
« Reactie #132 Gepost op: 3-02-2016, 00:58:25 »
Net voor de tweede keer begonnen bij afl. 1.

Taeke zegt: Ik ga de mensen die niet de mol zijn elimineren.
Valt me deze keer pas op...

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #133 Gepost op: 3-02-2016, 10:14:35 »
Was Toprak bij de eerste executie aanwezig om een elftal compleet te maken?
En hebben we nu na vijf afleveringen niet vijf afvallers gehad?

Nee en nee

Offline Ray026

• Forumlid
« Reactie #134 Gepost op: 4-02-2016, 18:57:17 »

Offline Juuls247

• Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
« Reactie #135 Gepost op: 6-02-2016, 22:11:30 »
Taeke zet zijn 2 jokers (nog 1 van een eerdere aflevering) niet in?
Ik vind sowieso dat Taeke zeer uit de luwte wordt gehouden met verdachte dingen die hij doet. Winnaar?
Meer L

Offline Loebas

• Forumlid
« Reactie #136 Gepost op: 7-02-2016, 02:34:54 »
"Op zoek naar jezelf..."
9 Kandidaten en de 10e... dus de Mol.

Taeke verstopt achter bord...(met de haartjes keurig gekamd riekende naar Vicks).
@45.11u (uitz. gemist).

Omnia vincit amor

Offline molton

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
« Reactie #137 Gepost op: 7-02-2016, 09:24:10 »
Zo kort heeft hij zijn haar toch niet?
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #138 Gepost op: 14-02-2016, 00:51:11 »
Even los van het feit dat Klaas de mol is

Het zou best gaaf zijn als Taeke de mol is. Dan zou het de eerste keer zijn in de molgeschiedenis (volgens mij)dat echt helemaal niemand in de finale op de juiste mol zit.

Offline Shiba

• Forumlid
« Reactie #139 Gepost op: 14-02-2016, 01:05:08 »
Behalve ik dan. ::rofl::
Het zou me wat zijn.