Nee, want dan zou er meer geld in de pot moeten zitten. Het gaat over een positieve of negatieve bijdrage leveren aan een opbrengst of minopbrengst. Staat in dat topic wel uitgelegd. Punt is alleen dat elke benadering en elke berekening subjectief is uiteraard.
Ik beoordeel bijvoorbeeld Taeke in de fietsopdracht in aflevering 5 als positief: op tijd binnen bij Art, communiceert precies welke envelop hij nodig heeft, geeft de goede antwoorden goed door. Staat alleen tegenover, dat hij weinig zegt als hij onderweg is naar Art. Voor hem spreekt dat ze niet weten hoe lang parcours is en hij niet te laat wil komen.
Ik ga alleen af op basis van wat ik zie. Wat niet te zien is, kan ik niet beoordelen. Dus als hij enveloppen wegmoffelt, is dat niet te zeggen dus ook niet te beoordelen.
Taeke meer sleutelposities dan Klaas na aflevering 4?
5.1 (Fiets) Taeke
5.2 (Taino) Allebei in bootje (neutraal), Klaas alleen bij kist (Klaas)
5.3 (Brug) Beide ergens in het midden (neutraal)
6.1 (Verschillen) Neutraal
6.2 (Spaanse les) Taeke buitenspel gezet door Rop, Klaas woordenboek (Klaas)
6.3 (groepsfoto) Taeke stuurt, op aanwijzen van Klaas (Klaas)
7.1 (resort) Taeke als tweede, Klaas als derde (neutraal)
7.2 (vier op een rij) neutraal
7.3 (pop up) Klaas haalt maaltijden en rekent af (Klaas)
Dan gaat het dus over sleutelposities en niet over wat er daadwerkelijk mee gebeurt. En alleen over de bewering dat Taeke meer sleutelposities heeft. Ik vind dat niet. Ik kom op 1-4 voor Klaas, maar alles is subjectief.