Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
't Is toch de bedoeling dat je vanaf de start een goede basis hebt? Stel dat er ineens een hele hoop uit de groep 91-100 goed gaan spelen, dan kan je opeens die allemaal heel goedkoop in je team wisselen. Dat lijkt me niet de bedoeling.Zoals Molière het nu voorstelt is het goed wat met betreft.
Ik wil graag nog een regel inbrengen als dat mag ? Spoiler (klik om te tonen/verbergen)Hulpdakdekker mag Djokovic niet kiezen, dan wordt het wellicht eerlijkerEn wat mij betreft mag hij dan wel zoveel 91-100 wisselen als hij wil
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)Molière dan ook niet, dan hebben we nog kans Nieky
Is het anders nog een goed idee om Djokovic niet te kunnen kiezen? Denk dat zo goed als iedereen hem wel kiest. Tussen Federer en Murray verwacht ik toch wat meer verdeling.
Hebben alle deelnemers van afgelopen seizoen zichzelf trouwens al gespot in het gloednieuwe logo?
Ook al doe ik voor spek en bonen mee, ik ga maar weer eens nadenken over een team
Oh jaa ships, nog helemaal niet naar gekeken!
Stelletje underdogs!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
604 gasten en 0 vaste bezoekers