Heb even geteld voor jullie.
in 11 seizoenen met BN'ers (2005 t/m 2015) zijn er dus 110 kandidaten geweest die het spel hebben gespeeld. Dus zonder de kandidaten van dit jaar nog erbij gerekend.
60!!! van die kandidaten kwamen aan het woord in een van de 3 wie is de mol Niets is wat het lijkt specials over Wie is de mol
dec 2013,dec 2014,dec 2015 3 edities en 60 kandidaten kwamen aan het woord. Uit elk seizoen minimaal 3.
de seizoenen 7&9 tellen beide 3 kandidaten die ze voor de camera hebben gekregen.
seizoen 5 had 4 kandidaten die in de special wilde.
de seizoenen 8, 10 & 11 hadden allemaal 5 kandidaten uit hun seizoen in de special ( Ik reken Art ook mee als kandidaat)
seizoen 12 had 6 mensen die erin voor kwamen.
de seizoenen 6, 14 & 15 hadden maar liefst 7 mensen uit dat seizoen in een van de specials.
en seizoen 13 had maar liefst 8! mensen die ze voor de camera kregen om hun ervaringen te delen. Alleen Joep en Tania hebben we nog niet gezien
Reken daar de kandidaten die in Moltalk verschenen bij op en ik denk dat je maar een heeeeeel klein groepje overhoudt die geen fan meer zijn of het programma de dag vandaag niet meer volgen. Nu kan het wel eens zijn dat een oud kandidaat een jaar niet kan volgen door bijv drukke agenda in het theater of voor iets anders maar ik vind het leuk dat zoveel oud kandidaten nog net zo fanatiek meekijken met ons en allemaal toch weer dat Jaloerse gevoel op voelen komen als er een nieuw seizoen van start gaat.
Edit: uit de seizoenen met obn kwamen George & Petra voorbij. En natuurlijk Angela.
En buiten die 60 (dus de 60 niet meegeteld) zijn dit nog de kandidaten die niet in de special waren te zien maar wél in moltalk. Dan tel ik toch 77 mensen.
5: Sander
6. -
7 Alex
8 Georgina
9 Hans
10 Tim, Manuel (Sanne was even in beeld ooit, maar geen gast)
11 Anna, Horace, Myrianna, Hanna
12 Marit William
13 -
14 Jennifer, Owen, Daphne
15 Marlijn