Ow zeker hadden ze dit kunnen weten, dit zegt Art namelijk ook bij het uitleggen van de opdracht:
34:36:
Dus ze wisten al dat de richting kon worden omgedraaid van het parkour, iedereen ging wel vanuit dat het geld hetzelfde bleef (lijkt mij) en dat was achteraf wel naďef. Maar ze wisten wel dat de deelnemers sowieso konden worden omgedraaid.
Ik vind deze opdracht Marjolein het meest verdacht, opzich staan ze in 1500 euro, goed... geaccepteerd, maar de mol zou weten dat er dan 500 euro minimaal in de pot zou belanden, dat is natuurlijk iets dat die niet wilt laten gebeuren. Marjolein was al 100% veilig, ze hield de tijd in de gaten, als kandidaat zou ze dan moeten zeggen dat ze stoppen in dat vak.
Mensen verdenken ook Taeke waarover ik even wil melden is wat zou jij doen als kandidaat in die situatie? Ik zou door blijven trekken al moet ik zelf dat hele ding in mijn eentje onder de grond door (omdat het zat in te graven xD) vooruit trekken zodat ik mijn scherm niet hoef te zien.
Daardoor vind ik Remy ook een beetje verdacht dat die Taeke gewoon zo hoog plaatst, zodat die toch wel een motivatie krijgt om door te gaan. En Marjolein verdacht omdat ze ongeacht dat ze veilig was door wilde gaan met trekken, maar de rest het werk liet doen.