Snappen jullie de quote van Remy? Welke gingen er nu fout?
De eerste twee goed, derde fout - 'Op een gegeven moment drie achter elkaar' - zevende fout, en dan zegt 'ie nog: 'Van de bovenste één en twee van de middelste'
Hoe was de rijenverdeling?
Tim, Airen, Cécile
1 Goed
2 Goed
3 Fout
4 Goed?
5 Fout
Annemieke, Remy, Ellie + Klaas, Taeke, Rop
6 Fout
7 Fout
8 Goed
9
10
11
12
13 Goed
14 Goed
Dan zitten er nog 3 foute rijen tussen 9 t/m 12. Waar zat de laatste rijopsplitsing?
Was zelf ook al met een lijstje begonnen. Ik heb genoteerd wat we
zien:
TRAPTREDEN1 :
goed2 :
goed3 :
fout4 :
(biecht Airen: over verdeling in blokken vs rijen)
? :
fout (deze kan horen bij 4)
? :
fout(biecht Remy: "vervolgens ging het niet goed. Drie rijen achter elkaar maarliefst")
7 :
fout(biecht Remy: "1 van de bovenste mensen en 2 van het middengroepje gingen helaas mis")
(biecht Ellie: "Ik had er wel de pee in dat uiteindelijk mijn vak, dat middelste vak, mis is gegaan")
deze :
goed(kandidaten gaan zelf zitten)
? :
goedWat opvalt:- De uitspraak van Remy: (3 achter elkaar fout in combinatie met de montage van arts controle suggereren dat treden 5, 6 en 7 of treden 3, 4, 5 fout zijn (4 of 6 dus goed, we weten niet zeker welke, in het eerste geval is 8 goed, in het tweede 6).
- We horen art na afloop zeggen dat de kandidaten precies de helft goed hebben = 7 rijen. Er zijn dan in totaal dus 14 rijen.
- De beelden van art suggereren dat de onderste twee rijen goed zijn, dus rijen 13 en 14.
- Remy zegt in zijn biecht dat er 1 fout is van de bovenste groep en 2 van de middelste. Dit suggereert dat de grens tussen boven en midden lag tussen rij 3 en 4 of tussen 4 en 5.
ConclusieDe opdracht is raar in beeld gebracht. We horen art 4 keer achter elkaar een rij afkeuren terwijl Remy het (pas na drie afkeuringen) heeft over een reeks van 3.
De helft van de controle zien we niet, maar in die helft zijn nog 3 rijen fout.