Even wat kandidaten uitsluiten misschien.
Vanf Mei gaat er een nieuwe theatertour in premiere WE WANT MORE, met daarin namen die hier wel vaker de revue hebben gepasseerd of zelfs al kandidaat zjin geweest.
Daaronder vallen Anne Marie Jung, Peggy Vrijens, Rob Verheijen,Martine Sandifort en Angela Groothuizen (als presentatrice natuurlijk)
Verder doen Tina de Bruijn, Lies Visschedijk, Elise Schaap, Sytske van de Ster, Wimie Wilhelm en nog een paar jonge actrices mee.
Tina de Bruijn werd een paar x genoemd, maar die zal dus niet mee kunnen doen. Lies Visschedijk zou echt een heerlijke kandidate zijn, maar ook niet dit jaar dus vanwege de theatertoer. Systke en Elise in mijn ogen ook namen die denk ik wel al eens gevraagd zijn.
Verder las ik een interview met Xenia Kasper (de manager van Linda de Mol, Bridget Maasland en Do) waarin ze vertelde dat ze haar 'pupillen' afraadde om in bn'er shows op te dagen als Wie is de Mol en Expeditie Robinson. Wat ik interessant vond aan dit interview is dat ze vond dat A sterren als Linda Bridget en Do al genoeg imago hebben opgedaan en de PR niet nodig hebben. Dat ze alleen mee moesten doen moesten ze het echt heel erg leuk vinden. En dan vooral minder bekende mensen vaak meededen voor een pr en image boost.
Goed, om met Linda te beginnen begrijp ik dat zij nooit zal meedoen aan deze programma's. Ze staat echt met stip bovenaan als A ster en ik denk niet dat ze meerwaarde ziet om aan zo'n programma mee te doen. Het zou teveel om haar gaan draaien.
Maar in Bridget's en Do's geval snap ik het niet. Beide vind ik geen A sterren. Afijn, waar trek je de lijn tussen A en B sterren in NL maar Als Linda de Mol een A ster is is bijna iedereen een B ster. I mean... Er hebben grote namen als Tygo Gernandt, Frits Sissing, Loretta Schrijver, Yvon Jaspers, Georgina Verbaan en Joris Linssen meegedaan aan WIDM. Ik vind Bridget Maasland zeker in die lijn liggen. Do ook.
Bovendien heeft Bridget meegedaan aan de gevaarlijkste wegen van NL en duikt ook vaak genoeg op in shows als Ranking the Stars en heeft Do al deelname gehad aan Expeditie Robinson terug in 2011.
Als het aan Xenia ligt kunnen we deze 3 namen dus ook schrappen.
Verder zag ik ook nog een artikel waarin Ruben van der Meer zei niet mee te doen aan WIDM maar wel meerdere malen gevraagd was. Als hij moest kiezen tussen WIDM of ER zou hij voor Wie is de Mol kiezen puur vanwege het comfort. Maar ook hem hoeven we niet te verwachten.
Iemand nog aanvullingen? Rond de opname periode verschijnen er vaak artikelen over Bn'ers die in gidsen of interviews vertellen wel of niet mee te willen doen.
EDIT :
http://www.nrc.nl/next/2015/10/27/een-duik-in-de-modder-helpt-een-bner-vooruit-1549855 Een mooi artikel over 7 deelnemers van spelshow's over beweegredenen om wel of niet mee te doen. Wie is de mol zit er ook bij.