Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Ik heb Zweden volgens KD blijkbaar geen punten gegeven, dus nu komen mijn 5 punten te vervallen en is Frankrijk de winnaar
Hierbij het lijstje van de meest afwijkende (toondove) lijstjes. Spoiler (klik om te tonen/verbergen)1. Pac-Mol (meest afwijkend dankzij het enige puntje voor Azerbaijan)2. Syllie103. Silvermaiden4. Lukie45. Duncton6. Gupp7. Daisy8. Molière9. TimvDons10. Starlight11. Nieky12. Mollenvanger-MV13. Robbieazerty14. grasisgroen15. wouterv16. SanderFMC17. LdHmolletje18. Molbelg19. KD.20. Pjotr199221. putyourHANSup!22. Fabiann23. Addie (minst afwijkend dankzij alle grote punten aan de top 6 te geven)
Ze moest zelf nog haar punten verdelen en gaf de uiteindelijke winnaar 12 punten.
duik je weer helemaal onder Fabiann of laat je weer wat vaker je gezicht zien ?
Hoe is dit lijstje samengesteld? Pac geeft wel een punt aan Azerbeidzjan maar de rest van zijn punten gaat enkel naar landen die die in de top 11 zijn geëindigd.
Gefeliciteerd KD!! Goed nummer!! Toch wel blij dat Zweden heeft gewonnen want Roemenië en Frankrijk hadden 0 punten bij mijIk had zelf op iets meer gehoopt dan 8e, maar t is niet slecht.De vrouwelijke artiesten met enigszins saaie/eentonige nummers doen t goed
Belangrijke vraag: ontwikkelt de muzieksmaak van LdH zich in de richting van die van het forum, of omgekeerd?
Gefeliciteerd KD!! Goed nummer!! Toch wel blij dat Zweden heeft gewonnen want Roemenië en Frankrijk hadden 0 punten bij mij
Nog even de (onbedoelde) complotjes in kaart gebracht. Degene met de meeste complotjes was...Spoiler (klik om te tonen/verbergen)putyourHANSup!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
940 gasten en 5 vaste bezoekers