Thank you so much Fabian, you look lovely in that red dress.
Bonjour, here are the results of the Polish jury.
I am Andrzej Duda and the president of Poland. My 2 points go to .....
Kidding the V is for victory that was supposed to go to Poland.....but Toondoof happened
1 point
Bulgarije, bonus voor eigen taal, de zang was wel goed, voor de rest een beetje een niemendalletje
2 points
Italië Lekker poppie nummer Stock, Aitken & Waterman zijn terug met hun vrolijk en goed geproduceerde makkelijke nummers. uoooooooh uoooooooh
3 points
IJsland, beetje 13 in dozijn, een irritant koortje maar best lekkere relax muziek. In de lift zou het 12 punten krijgen, maar op het songfestival is het een beetje saai
4 points
Israël. Ik vond het liedje een mooie opbouw hebben, maar 12 regels die 1 of meerdere keren worden gezongen. Veel woorden betekent nog niet veel inhoud, maar dit is muzikaal best goed, maar qua inhoud veel te mager. Qua stem gaat ze net over het randje dat is zonde, dat kost een punt
5 points
Engeland, I know my accent is bad, but his is awful. Wel lekker nummer. Ik knapte echt af op de uitspraak
6 points
Spanje, Waar is de liefde zingen ze, ik mis niet alleen de liefde, ik mis ook de passie, het blijft een beetje vlak. Het zijn mooie stemmen, maar mist dus net wat
maar goed genoeg voor de middenmoot.
7 points
Roemenië, toen het begon dacht ik echt: "wow,spannend waar gaat dit heen? ik vond het wel bijzonder.
8 points
Tsjechië, Bonus voor zingen in de eigen taal, mooi stem, ietwat gemakkelijk poppie nummer
10 points
Rusland, jammer van de live versie, publiek kan niet zingen, ben op zoek gegaan naar de clip. Snap dat je die niet gebruikt hebt, wel heel lang voorstukje en geklets tussendoor. Maatschappij kritisch, goed gebracht en goede muziek. Bonus voor eigen taal
12 points
Noorwegen, er wordt een mooi verhaal verteld, dat snikje voortaan niet meer doen, maar voor de rest prachtig gezongen. Lekkere sound, echt geweldig
En dan zijn er nog 0 punten over voor de volgende landen. De meeste trouwens nog wel een voldoende
Duitsland, beetje kabbelend, het zit niet echt onder mijn huid, nog bonus voor het Duits gekregen maar net buiten de punten.
Slovenië, ze praat meer dan ze zingt, klonk wel vrolijk, eigen taal bonus.
Zweden, heldere stem, ze heeft in ieder geval dit liedje nog gemaakt voordat ze jong maar samen gaat sterven. Ik vond het deprimerend en niet goed.
Servië, hij zingt over een herinnering, ik zal het liedje niet herinneren in ieder geval.
Australië, wel een hele gemakkelijk inzending, poppie, liefdesliedje, hier lopen de kangoeroes bij weg.
Oekraïne, de jongen heeft een hele donkere stem, het is onverstaanbaar. Muziek wel goed
Oostenrijk, ik vind het geen superman, hij zingt zo slepend.
Litouwen, bonus voor zingen in eigen taal, de trompetten en gitaren gaan lekker los. Weinig song en puntenaftrek voor het wijzen in de camera op het eind. klef
Frankrijk: ze zingt gewoon:"k hoop dat je gaat lijden." Lekker ding. Wat een inhoudsloos refrein.
Wit-Rusland, ik snap de muziek niet, ik vind de zang matig. Doe maar gewoon niet.
Denemarken, dat OH de hele tijd is irritant zeg. Gelukkig hebben ze Legoland
Azerbeidzjan, eigen taal, bijzonder begin, jammer dat die niet kan zingen. Heey heey heey hou eens op!