Auteur Topic: Mol in 2004!  (gelezen 86685 keer)

Offline georgestobbart

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Mol in 2004!
« Reactie #200 Gepost op: 6-09-2003, 11:37:02 »
ik hoop dat het in 2004 niet komt. DAn kan ik mezelf lekker aanmelden in 2005  ;D (dan ben ik 19,maarre zal vast wel nog te jong zijn  >:()

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #201 Gepost op: 6-09-2003, 20:30:17 »
Je wens zal zeer waarschijnlijk, helaas, vervuld worden. Want als er een serie zou worden uitgezonden in 2004, een nieuwe serie welteverstaan, dan zouden in principe de opnames nu van start zijn gegaan. En zoals je weet: geen opnames, zonder aanmeldingen.

Wat zouden ze ons flink voor de gek hebben gehouden, als er alsnog een 5e serie in 2004 zou worden uitgezonden. Ze hebben immers een bestand dat groot genoeg is om voorlopig mee uit de voeten te kunnen. Degenen die niet als kandidaat zijn overgebleven, kunnen immers om uiteenlopende redenen zijn afgevallen.

Het zou wel een verschrikkelijk goed bewaard geheim zijn, maar ga er maar vanuit dat 2004 wordt overgeslagen.

Offline georgestobbart

• Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
« Reactie #202 Gepost op: 7-09-2003, 10:35:02 »
zou wel heel lullig zijn om alleen mensen uit te kiezen die het jaar daavoor  hebben aangemeld.  Aan de andere kant is het ook wel weer goed:
én het is voor vele een (aangename) verasssing, én het drukt de kosten heel erg.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #203 Gepost op: 7-09-2003, 11:04:27 »
Ik denk dat het niet eens zo heel erg is, als ze deze truc uit de hoge hoed zouden toveren. Maar ga er gerust van uit dat het jaar zal worden overgeslagen. Aan de andere kant: ik denk ook niet dat het gebeurt, want waarom zouden mensen die eerst afvielen, wel goed genoeg zijn voor een volgende serie?

Dat kan in mijn ogen alleen, als er bij de afgelopen serie ZOVEEL geschikte kandidaten zouden zijn geweest, dat ze hebben moeten loten, toen het op de definitieve keuze aankwam. Dit laatste lijkt me sterk.

Voor degenen die denken dat ik zit te speculeren op een nieuwe serie in 2004, dat is niet zo, ik streep alleen wat mogelijkheden af. Ik heb me (zij het met tegenzin) namlijk al lang verzoend met minimaal een mol-loos jaartje.

Offline jummer

• Forumlid
« Reactie #204 Gepost op: 13-10-2003, 19:48:24 »
Ik hoorde van mijn vriendin, dat Angela een speciale Libelle tijdschrift heeft gemaakt. Een week later schreef een van de vaste redactrices (of de hoofdredactrice) n.a.v. die speciale uitgave: dat Angela het weer druk had met optreden en ZE ONDERTUSSEN NOG EEN MOLLETJE MOEST VANGEN.

Nu weet ik niet of het normaal is dat ze in de Libelle met hints strooien maar als dat klopt dan zou dat betekenen dat ze nu weer met opnames bezig zouden moeten zijn en er een 2004 editie komt!

Vingers gekruist .........

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #205 Gepost op: 13-10-2003, 22:14:28 »
OW IK HOOP ER ZO OP, goed dat je dit ons meld.

Offline Mark_van_Rooijen

• Forumlid
« Reactie #206 Gepost op: 13-10-2003, 23:32:27 »
Het is zeker te hopen dat De Mol terugkomt !!!!!!!!
 ;D ;D

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #207 Gepost op: 13-10-2003, 23:46:33 »
Dan zouden ze alles en iedereen voor de gek hebben gehouden. Normaal is het zo, dat meteen na de ontknoping bekend wordt gemaakt dat je je als kandidaat voor een volgende editie kunt opgeven. Dat is nu achterwege gebleven.

Natuurlijk zou het zo kunnen zijn dat IDTV nog voldoende kandidaten in het archief heeft zitten waarmee ze achter de schermen al bezig zijn geweest, maar gezien de aktiviteiten van Angela op televisie momenteel, geloof ik er niet zoveel van. Of ze zouden ons echt allemaal in de maling hebben genomen, en met een andere presentator de opnames hebben gemaakt.

Weet je zeker dat het de libelle was? Ik heb hier ergens op de site gelezen dat het de Margriet was, editie week 35 of 36.
Volgens mij staat er meer over te lezen op het La Groothuizen-forum, te bereiken als je in het infocenter hiernaast op de button La Groothuizen klikt.

Iedereen hier hoopt stiekem op een nieuwe editie, maar ga er maar vanuit dat de Avro besloten heeft een jaartje over te slaan.

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #208 Gepost op: 14-10-2003, 10:19:17 »
Ik ben het helemaal met je eens Jos. Maar we blijven toch stiekum hopen

Offline Floortje

• Forumlid
Wie is de mol komt niet meer terug!
« Reactie #209 Gepost op: 19-10-2003, 20:16:59 »
Ik weet niet zeker of de huiskamer de geschikte plek is om  dit te melden, maar ik moet het echt even kwijt.
Zoals sommigen van jullie misschien al weten werkt mijn vader bij de televisie. Hij onderzoekt kijkcijfers voor de publieke omroep. Ik had vandaag een kort gesprekje met hem over Wie is de mol. Hij weet er niet zo verschrikkelijk veel vanaf, maar zei bijna zeker te weten dat het programma niet meer uitgezonden gaat worden, ook niet in 2005!
Het is nog niet officieel, maar er gaan een hoop geruchten hierover. De avro heeft niet genoeg geld en niet genoeg redenen om een vijfde serie te gaan maken.  Widm trekt namelijk zo weinig kijkers, dat de gigantische kosten ervan niet gecompenseerd kunnen worden en het de AVRO teveel geld kost. Volgens mijn vader was iedereen heel negatief over het programma en lijkt niemand er zin in te hebben om ermee verder te gaan.
Zo gauw hier meer officiele uitspraken over gedaan worden horen jullie het van me
groetjes,
Floor

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wie is de mol komt niet meer terug!
« Reactie #210 Gepost op: 19-10-2003, 20:25:09 »
...

:|

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #211 Gepost op: 19-10-2003, 20:36:14 »
 :'(

Dat vind ik dan weer jammer. Dat zelfs de publieke omroepen beslissen om geld voor kwaliteit te laten gaan.
 :'(
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Robin

• Forumlid
« Reactie #212 Gepost op: 19-10-2003, 20:40:24 »
Oh jee... dit gaat inslaan als een bom  >:(

heel erg jammer inderdaad... zou dat nu de kift zijn omdat ze niet genomineerd zijn  ???

in dat geval waait het wel over, hoop ik  :)

Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #213 Gepost op: 19-10-2003, 20:49:09 »
Jammer, maar JIJ kunt hier verder ook niets aan doen, Floortje. Het is te hopen dat er nog eens een geldschieter inziet dat het programma toch weldegelijk inhoud heeft. Het werd sowieso al behoorlijk gesponsord.

Aan de bezoekers van deze site heeft het in elk geval niet gelegen.

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #214 Gepost op: 19-10-2003, 22:37:08 »
Jammer, maar JIJ kunt hier verder ook niets aan doen, Floortje.

???

Ik vind het erg balen dat WIDM niet meer terug komt! Gaan we met z'n allen (2600 leden ofzo) 5 euro inleggen, hebben we zo 10000 euro, misschien willen ze dan wel weer verder ;) ? En we weten een hoop opdrachten, laat ze de CMC maar eens lezen ;D

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #215 Gepost op: 19-10-2003, 22:44:28 »
Het is een goed idee om in actie te komen, maar doe maar niet nu. Het is natuurlijk helemaal niet de bedoeling dat als er hierover wat geroddeld en gekletst word bij de AVRO, dat gelijk uitlekt en wij morgen liggen te hongerstaken voor de deur

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #216 Gepost op: 19-10-2003, 22:47:36 »
Het is een goed idee om in actie te komen, maar doe maar niet nu. Het is natuurlijk helemaal niet de bedoeling dat als er hierover wat geroddeld en gekletst word bij de AVRO, dat gelijk uitlekt en wij morgen liggen te hongerstaken voor de deur

He, jammer!! Ik had m'n slaapzak al gepakt! ;D

Nee, ik snap het, maar zodra het bekend wordt, gaan we met z'n allen actie voeren!

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #217 Gepost op: 19-10-2003, 22:50:46 »
het gebouw van de AVRO is hier in hilversum, ik geloof dichtbij de orthodontist van mn zusje... *denkt na*
Ik weet het wel te vinden, zullen we tegen die tijd dan met spandoeken rond gaan lopen enzo?  ;D

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #218 Gepost op: 19-10-2003, 22:56:36 »
<<<<<<SPRAKELOOS>>>>>>
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #219 Gepost op: 19-10-2003, 23:08:38 »
Ik weet het wel te vinden, zullen we tegen die tijd dan met spandoeken rond gaan lopen enzo?  ;D
je zet dr wel een smiley achter, maar dat idee van geld inzamelen is toch helemaal niet zo belachelijk? Waarom niet? Het valt toch te proberen? Of ben ik nou supersupernaïef...