Wie is de mol is een super programma...
vooral als je het actief mee speelt zoals wij dat hier doen. Allereerst natuurlijk door het oplossen van het mysterie... maar daarnaast is het zoveel meer. Het leert je na denken over mensen, waarom reageren ze zo... is het een mollestreek of is het een logische reakie... Het is leert je nadenken over jezelf... wat zou ik doen... zou ik zoiets durven... hoe zou ik reageren.
Daarnaast is het goed voor je algemene ontwikkeling. Heb echt veel geleerd, van het vorige seizoen en dit seizoen weer... weet wat een malienkolder is, weet wie J. Dawson is, Molly Brown, allerlei details van de titanic, over canada Halifax... en dan heb ik het nog niet eens over de muziekfragmenten... noem het allemaal maar op.
Welk programma bundelt TV, Radio en internet...
Welk programma heeft dat allemaal in zich?
Dit super programma mag gewoon niet verdwijnen!!!
Wanneer ik aan mensen uitleg waarom ik het zo'n leuk programma vind, hebben ze vaak niet door, dat het zoveel meer is, dat het zo leuk is... dat het zelfs een beetje verslavend werkt... maar het duurt maar voor een aantal weken. Dus AVRO misschien moeten jullie daar eens wat aandacht aan schenken... Maak een programma over ons... de freaks... hoeveel mensen hebben wel niet een internetpagina aan jullie programma gewijd? Hou dit vast, laat het niet door de commerciëlen overnemen... dan is het voor ons niet meer te doen... (is dit een hint of is dit nou reclame...)
Jullie hebben echt een TOP programma... wanneer het minder goed scoort ligt dat denk ik eerder aan de onbekendheid van de veelzijdigheid van het progamma, dan aan dat het programma niet goed zou zijn.
KORTOM: De mol moet gewoon blijven!!!!