Auteur Topic: Mol in 2004!  (gelezen 86696 keer)

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol in 2004!
« Reactie #80 Gepost op: 9-05-2003, 12:53:41 »
IK WIL DE MOL!

IK WIL DE MOL!

IK WIL DE MOL!

IK WIL DE MOL!

alsjeblieft?

Offline Abeltje

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • DOH!
« Reactie #81 Gepost op: 9-05-2003, 15:34:59 »
Als wie is de mol er volgend jaar niet meer is, zal ik in een zeer, zeer diep gat vallen, mijn huis niet meer uit komen en waarschijnlijk suicidaal worden.  :'(

Laat er volgend jaar dus nog een serie komen!

Groeten van een zeer grote molfan

Offline angela1

• Forumlid
« Reactie #82 Gepost op: 9-05-2003, 20:46:41 »
Ik wil ook de mol in 2004.......mijn man heeft voetbalpolletje hier en daar....en ik.....ik wil mollen

Offline Orientalred

• Forumlid
  • OR is back in town...
« Reactie #83 Gepost op: 9-05-2003, 21:16:59 »
Ik wilde jullie dit niet onthouden:

Vanmorgen in m'n REM-slaap droomde ik dat er een massale "wij willen de mol!" actie bezig was in Hilversum bij het complex van de Avro. Iedereen had een schep of spade meegenomen. Na een paar leuzen begon iedereen het gehele grasveld (hebben ze dat?) om te ploegen (doen mollen ook) , om te laten zien dat sommigen zo mols zijn geworden dat ze er een tik aan hebben over gehouden.

Tja het klinkt gek, maar ja he je droomt.

P.s. Dit is geen serieus idee voor een echt protest. It was only a dream!!  ;D

You ever want something, that you know you shouldn't have. The more you know you shouldn't have it, the more you want it.

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #84 Gepost op: 9-05-2003, 21:28:33 »
Lieve Avro,

Hierbij wil ik jullie smeken om niet op te houden met "Wie is de mol? ". Dit zou 1 van de grootste rampen in de geschiedenis van de nederlandse televisie worden....
Verders beloof ik jullie dat als jullie dit programma zullen voortzetten ik jullie onmiddelijk zal vergeven voor die verschrikkelijke vogels die jaren lang door het beeld hebben gevlogen zonder speciale reden. Echt waar,op mijn woord!

Groetjes van Cora Bora (the one and only)

Offline Niuno

• Forumlid
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
« Reactie #85 Gepost op: 9-05-2003, 22:52:10 »
Lieve lieve Angela,

Sars-epidemie, kippenziekte, economische recessie, jaar geen regering, Veronica, de Margarita-affaire, Irak, Jamai, aardbeving Turkije, wachtlijsten in de zorg, Noord-Korea, Terrorisme, weer geen 11-steden-tocht, Bouwfraude, etc. etc. :-[

Alsof er al geen ellende genoeg is in de wereld, dreigt de AVRO te stoppen met WieIsDeMol. >:(

Angela laiverd, alsjeblieft. Red ons van de ondergang, dus ook volgend jaar: WieIsDeMol... :D

Veel liefs, Wilm. :-*

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline pluis

• Forumlid
« Reactie #86 Gepost op: 9-05-2003, 23:16:11 »
Ik hoop ook echt dat de mol er volgend jaar weer is, alleen vind ik wel dat er elke aflevering iemand uit moet. Je kan wel een vrijstelling verdienen, maar dat betekent dan gewoon dat je de test niet hoeft te maken. Het haalt voor mij een beetje de spanning eraf als er niet iemand weg moet.
Verder vind ik ook dat er met de montage niet zo gespeeld moet worden, natuurlijk moet je wel dingen wegsnijden, maar dan moet je niet de suggestie wekken dat je er als kijker achter zou kunnen komen.
In de laatste belgische mol zaten dmv letters en cijfers verwijzingen naar bijbelverzen, dat vond ik zelf wel erg ver gezocht. Terwijl ik daar de petjes van Mark wel weer een leuke vonst vond.
Beetje lange reactie, maar eindconclusie:
Mol Moet Blijven!

Offline paraceta

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #87 Gepost op: 10-05-2003, 00:56:20 »
Als jullie dan toch willen stoppen, begin dan langzaam met afbouwen. Volgend jaar 9 kandidaten, daarna 8, enz. Kunnen wij ook afkicken. Abrupt stoppen is niet goed.
Dus de komende paar jaar nog wie is de mol?

Offline ReneB

• Forumlid
« Reactie #88 Gepost op: 10-05-2003, 01:11:41 »
WIDM wakkert de detective in ieder van ons aan. Derrick, Tatort, Baantjer, Crime Scene Investigation kunnen niet tegen het interactieve karakter op. Dus haal die andere programma's van de buis en zet de reeks van WIDM voort.

Iemand zei: "Voorspellen is moeilijk, vooral als het om de toekomst gaat"

Offline mirjam66

• Forumlid
  • shit happens
« Reactie #89 Gepost op: 10-05-2003, 08:47:05 »
WIDM is de enige reden dat de TV nog niet de deur uit is gegooid!

Offline Momferdina

• Forumlid
« Reactie #90 Gepost op: 10-05-2003, 09:53:51 »
Wie is de mol is een super programma...
vooral als je het actief mee speelt zoals wij dat hier doen. Allereerst natuurlijk door het oplossen van het mysterie... maar daarnaast is het zoveel meer. Het leert je na denken over mensen, waarom reageren ze zo... is het een mollestreek of is het een logische reakie... Het is leert je nadenken over jezelf... wat zou ik doen... zou ik zoiets durven... hoe zou ik reageren.
Daarnaast is het goed voor je algemene ontwikkeling. Heb echt veel geleerd, van het vorige seizoen en dit seizoen weer... weet wat een malienkolder is, weet wie J. Dawson is, Molly Brown, allerlei details van de titanic, over canada Halifax... en dan heb ik het nog niet eens over de muziekfragmenten... noem het allemaal maar op.
Welk programma bundelt TV, Radio en internet...
Welk programma heeft dat allemaal in zich?
Dit super programma mag gewoon niet verdwijnen!!!

Wanneer ik aan mensen uitleg waarom ik het zo'n leuk programma vind, hebben ze vaak niet door, dat het zoveel meer is, dat het zo leuk is... dat het zelfs een beetje verslavend werkt... maar het duurt maar voor een aantal weken. Dus AVRO misschien moeten jullie daar eens wat aandacht aan schenken... Maak een programma over ons... de freaks... hoeveel mensen hebben wel niet een internetpagina aan jullie programma gewijd? Hou dit vast, laat het niet door de commerciëlen overnemen... dan is het voor ons niet meer te doen... (is dit een hint of is dit nou reclame...)
Jullie hebben echt een TOP programma... wanneer het minder goed scoort ligt dat denk ik eerder aan de onbekendheid van de veelzijdigheid van het progamma, dan aan dat het programma niet goed zou zijn.

KORTOM: De mol moet gewoon blijven!!!!

Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline Nouky

• Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: 10-05-2003, 10:01:45 »
Ik ben het uiteraard met alle voorgaande berichtjes eens! Of zoals Barry Stevens het zo mooi kon zeggen:  DOORGAAN, VOORAL DOORGAAN!!!  ;D

Offline boompje77

• Forumlid
« Reactie #92 Gepost op: 10-05-2003, 13:26:28 »
De mol moet gewoon blijven. Ik kijk al vanaf de eerste aflevering in Australie en sinsdien ben ik verslaafd aan wie is de mol! Ik zou het heel jammer vinden als het progamma zou stoppen :-[
Dus wat mij betreft: gewoon door naar de 5e serie!!! ;)

nu maar wachten op widm6........................................

« Reactie #93 Gepost op: 10-05-2003, 14:28:01 »
Wie is de mol is een van de enige programma's waar nog wat intelligente mensen aan mee doen dus wie is de mol moet BLIJVEN!!

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #94 Gepost op: 10-05-2003, 16:48:33 »
Gewoon demonstreren helpt dus niet. Misschien moeten we de AVRO iets meer onder druk zetten.

Wij willen de mol!

“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Chicolama

• Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 10-05-2003, 18:41:02 »
Toen ik hoorde dat er weer een wie is de mol zou komen heb ik echt de weken en dagen zitten aftellen en kon ik me echt verheugen op weer een aantal weken genieten van het programma en alles er om heen, de spanning en humor en kandidaten en opdrachten en trucs... ik hoop echt dat volgend jaar er weer een wie is de mol komt want dit is echt een superprogramma!! Complimenten trouwens voor de makers ervan... en dat zeg ik echt niet alleen omdat ik zooo graag wil dat het volgend jaar weer komt!

Offline Michelle

• Forumlid
  • I'm the real slim LADY
« Reactie #96 Gepost op: 10-05-2003, 18:54:05 »
widm moet blijven omdat het vernieuwend is , en voor jong en oud, het verveelt nooit  het is een super PROGRAMMA :-[ het mag niet weg  :'(

Wie is de mol ook in 2004!!

Offline cadfael

• Forumlid
« Reactie #97 Gepost op: 11-05-2003, 13:36:14 »
Tuurlijk moet er een nieuwe molserie komen!!!!
Maarrrrrrrrr....... ben het wel eens met blackmollie!
Er mag wel wat zorgvuldiger kandidaten gekozen worden (ze zouden molfans zijn jaja; niet dus!!!!!!!!)
Ook eens met Pierce Brosnan over ZONDAG
idd na sjors is het moeilijk "mollen"
maar deze kandi's zijn duidelijk niet geschikt als kandidaten voor ons verslavende, geweldige spel.
De Avro heeft dit keer de plank behoorlijk misgeslagen en dat is jammer.
Dat wil nog niet zeggen dat het helemaal nooit meer hoeft te komen, want het is en blijft één van de leukste tv-programma's
Dussss laat de Avro aub doorgaan met widm!!!!!!!please please please ::)
Groetjes, Cadfael

Mol moet, mol doet je goed!

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #98 Gepost op: 11-05-2003, 17:28:43 »
Thanks helahola  :-*
Eindelijk iemand die geen plank/boomstam voor zijn "kop" heeft  ;D

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Miss Marvel

• Forumlid
« Reactie #99 Gepost op: 11-05-2003, 17:34:25 »
Wat is er in hemelsnaam mis met de kandidaten?  ???

Ma how, zeg!