Denk inderdaad dat bij MisterGay de fout niet zozeer de trein was, maar dat hij daarna alsnog naar dat kluisje ging (itt de volgende dag of die daarna) terwijl hij stevige vermoedens had dat de hunters op z'n hielen zaten.
En ik denk dat hij gewoon voor het kaartje had gepind, zodat ze zo er achter waren gekomen dat hij nu met de trein ging. Want je kan niet automatische gezichtsherkenning constant op duizenden camera's laten runnen - kost veel te veel computerkracht, en vooral, daar is gezichtsherkenning veeeel te slecht nog voor.
Maar die ondervraging van Gratje
Qua montage en cricket en artis..
Ik zou inderdaad vermoeden dat het montage is, dus dat inderdaad cricket-zoeken door de hunters ook een week eerder zou kunnen zijn geweest. En evenzogoed, misschien zijn die berichtjes van die vriendin Berrel/Berril/Berryl van de gehackte telefoon ook vóór ze vermoeden dat er misschien iets gaat gebeuren met het zoontje omdat het zondag is. Wat zou kunnen, na een berichtje als "voel me zo shit vandaag, de muren komen op me af" - om dan zoontje te bezoeken is een logische.
..maar juist doordat het zo gemonteerd is voor een mooie spanningsboog enzo, lijkt het inderdaad ineens wel heeeeel toevallig allemaal.
Denk dat het feitelijk onnodig is om zoiets in scene te zetten, dat wanneer je dit programma natural opneemt dat er genoeg interessante en spannende momenten in gaan zitten. Dus alleen al daarom dat ze niet actief bijsturen.
Maar op zo'n moment, dat ze precies op het goede moment over het zoontje beginnen, dat roept wel vraagtekens op. Dus dat is een beetje jammer.
Dat zou je al een stuk minder hebben, als je de hunters ook dergelijke theorieën ziet doen die totale miskleunen zijn.