Jochem Myjer die nep snorren meeneemt
De complete scene met Jochem was het hoogtepunt van de aflevering.
Ik ben overigens volledig team Dennis en Klaas (kan ook niet anders trouwens dan dat Dennis de mol is, dat moet wel)
- Team Bilal en Oussama was ik direct al klaar mee, hoe dom kan je spelen en ik heb gewoon een enorm hekel aan dat continu Broer dit, Bro dat e.d. Ik heb niks met straattaal kennelijk.
- Team Fajah en Irem zijn nog meer paranoïde dan Sofia (nooit geweten dat dat kon) en dan ook nog die telefoon.
- Team Birgit en Kim vond ik leuk spelen, maar spelen het ook weer zo dom. Gooien ook de complete extractie zowat op tafel.
Ik denk dat Selmar heeft zitten smullen van dit soort kandidaten. Ze bellen nog net niet op van "Hoooi, Hier zijn wij, als je snel bent is de koffie nog warm."
Dennis en Klaas spelen het (vooralsnog) gewoon leuk, brengen humor, eten taart (Fajah zou die taart gelijk onderzoeken of er geen chip o.i.d. in zit
). Al houd ik wel mijn hart vast, want ja EEN CAMPER!!! (en dan ook nog een Veldhuis, die dit keer wel aflevering 3 heeft gehaald).
P.S. Nog een tip voor toekomstige deelnemers: Laat je handlanger zijn telefoon thuis laten (en aan laten). Wanneer je de telefoon uit zet en meeneemt laat je alsnog een spoor achter. Maar dit heb ik geloof ik ook al eerder gezegd