Ik kijk de aflevering dus zoals wel vaker pas zaterdagochtend terug, maar wauw. Dewi en Linda gepakt is geen verrassing. Die verbazing ook op het moment dat Tommy uit de bosjes gesprongen kwam en ze werden aangehouden. Ook ik blijf me verbazen over de fouten die de voortvluchtigen blijven maken na 6 seizoenen (maar ja, dan winnen de Hunters ook een keer
)
Over de Hunters gesproken, die zijn zo goed, dat ze zelfs voortvluchtigen oppakken die niet voortvluchtig zijn voor hun
Die verdachte man zal ook wel gedacht hebben: waar de *** ben ik in terecht gekomen. Komt die ook hiervoor in aanmerking?
Nee, maar we hebben wel een afdeling nazorg die elk jaar gigantische hoeveelheden bloemen en flesjes wijn moet uitdelen 😃
Maar wat een toeval zeg. Al verwacht ik dat het duo alsnog gepakt gaat worden omdat de Hunters zooooo close waren. Die looproute van de pinautomaat naar die auto en vervolgens die auto op de ANPR of met andere beelden is zo gevonden.
Ik denk dat er met die container en de extractie nog wel iets gaat gebeuren. Zo makkelijk kan het niet zijn... toch? Ben benieuwd of Selmar ook ergens in de komende afleveringen (ri. finale?) weer de zoektocht naar locatie van de container gaat voortzetten. Vond ik wel een interessant werkje/storyline om te zien naast het bestaande spoorzoeken naar de kandidaten.
Oh en tot slot... nog nergens aangekondigd (behalve een beetje cryptisch in een post van Selmar), er komt weer Hunted Vips! Vanaf 24 januari 2022. Enig
speurwerk in de dagschema's helpt altijd!