Snap nu opeens dat ik wel gelijk had en dat we dus ook een BN'er spin-off krijgen? Vandaar die twee keer 00:00 van Selmar.
Tsja, ook Hunted heeft een jubileum te vieren
nog niet zo veel jaar als widm, maar misschien daarom ook een extra seizoen?
In other news: net de aflevering terug gekeken. Die opening in de gevangenis is wel tof bedacht, maar ja zie dan maar eens ongezien weg te komen uit het drukke centrum van Utrecht. Doet me een beetje denken aan de opening van een Brits seizoen in het centrum van Liverpool.
Denk inderdaad dat de meiden snel ten onder zullen gaan aan hun chaos. Moeder en zoon gaan nog wel even mee, lijken me bedachtzame mensen. De vrienden hebben het slim gedaan met het treinkaartje en de spullen begraven. En gebruik van de fiets is wel zo Coronaproof
maar stiekem verheug ik me toch ook wel weer op beelden van stormende hunters achter vluchtende kandidaten aan.
Overigens, voor de uitleg daarover kwam, was ik de enige die even 1 seconde dacht dat de kandidaten niet in Hunted, maar in StukTV jachtseizoen zaten met die 1.5 meter device om hun arm. Maar ja, als de hunters elke 10 minuten hun locatie door zouden krijgen, zou het wel erg makkelijk worden