Het was te verwachten dat moeder en zoon gepakt zouden worden. Ze waren redelijk onhandig bezig soms en op bepaalde momenten weer briljant. Maar dat ze niet bedenken dat bellen met die vriendin van dochter/zus heel onhandig was, ja dat is echt een beginnersfout. Waren ze nou maar weggegaan. Ondanks het gekibbel, moet ik wel zeggen dat ze deze reeks kleur gaven.
Opvallend is wel hoeveel kandidaten er nog binnen een week gepakt zijn. Waar dat nou precies aan ligt, kan ik mijn vinger niet op leggen. Maar betekent dus dat de laatste 2 vluchtweken in aflevering 6,7 en 8 gepropt gaan worden. Denk dat Ralph de beste papieren heeft om de eindstreep te halen.
Hopelijk zien de boys het licht en gaan ze niet naar de startlocatie toe. Ik vind die nephints van de hunters wel een leuke toevoeging. Dubieus misschien, omdat het de voortvluchtigen op een achterstand zet. Maar de Hunters moeten met alle informatie die ze hebben de kandidaten zien op te pakken. En als zij dan door het oppakken van andere "verdachten" weer extra informatie ontvangen, is dat een logische move.