Iemand van hier die zich durft op te geven voor Hunted 6?
https://www.avrotros.nl/hunted/gemist/detail/item/meld-je-aan-voor-hunted-seizoen-6/?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_content=twitter-huntednl
Willen ja, kunnen weet niet, durven? Ja en nee, omdat ik niet per se op tv hoef en het ook een hele impact heeft op je sociale omgeving
Kunnen er volgend jaar geen gast hunters mee doen?
Maar leuk dat er een 6e seizoen komt
Dit verveelt nooit.
Ik heb de twee afleveringen die ik nog niet gezien had inmiddels gezien. Man wat zijn de hunters scherp dit jaar. Maar ook sommige kandidaten weten hun weer heerlijk te doorzien en om de tuin te leiden. Nadeel is nu wel dat de hunters ook de dia in handen hebben met de arrestatie van Miljo en Sophia. Ontsnappen van Texel gaat een behoorlijke klus worden, ben heel benieuwd naar de finale...
Lijkt me al meteen minder leuk eigenlijk. Ik hoop niet dat dat de standaard gaat worden. Maargoed, ik heb nog niet eens iets gezien en ik ben alweer aan het mekkeren.
Nee ik denk sowieso niet dat dat de standaard wordt. Gezien het feit ze oproep voor seizoen 6 doen. Misschien een leuk extraatje om het eerste jubileum te vieren. Dat zal dan maandag worden aangekondigd na de finale. Of als dit bevalt, dan 2 seizoenen per jaar. Kan ook. Hunted verdient sowieso best wel wat credits: 1. een plekje bij de laatste 10 van de Televizierring en 2. Een primetime plek op NPO 1, hoewel de cijfers op NPO 3 ook goed zijn.