Auteur Topic: Hunted  (gelezen 256742 keer)

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #680 Gepost op: 14-12-2020, 21:44:46 »
Ah wat zuur voor Ralph zeg! Ik had het hem en Roel ook zo gegund. Roel is ver gekomen zonder zijn maatje, dankzij zijn zus. Maar Texel is toch te groot om te zoeken waar je moet zijn. Ralph heeft het echt goed gedaan, balen dat hij toch nog een foutje maakte zo op het einde, door bij die restaurantmensen te blijven.

Maarten en Armani zijn de terechte winnaars, ze waren echt heel scherp tot op het einde.
Keep calm and eat chocolates!

Offline :Selmar:

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
« Reactie #681 Gepost op: 14-12-2020, 22:04:46 »
Hele gave finale weer! ::bravo::

Hele knappe prestatie van Maarten en Armani! ::respect::

Selmar! ::hug::

Maar hoe vet is deze overgang naar de VIPS-serie? Dat is dus gewoon direct na dit seizoen opgenomen? ::oink::

Yep, en dat hadden jullie al kunnen weten 😃

• Forumlid
« Reactie #682 Gepost op: 14-12-2020, 22:05:56 »
Wat een finale  ::bravo:: en die cliffhanger... game over. Of toch niet...  ::rofl::  (al wisten we toch al dat er een VIP versie zou komen).

@Selmar, Ik vraag me af hoe gaat dat bij de hunters na de opnames? Is er dan ongeacht de uitslag van het spel nog iets van een borrel/it's a wrap moment? En hoe was dat toen bleek dat jullie ook nog achter een stel VIPS aan moesten?

Normaal wel

• Forumlid
« Reactie #683 Gepost op: 14-12-2020, 22:06:52 »
Aaah ik gun het ze zo dat ze een keer iedereen in de boeien slaan, lukt het weer niet. Hadden jullie niet alsnog bij Maarten en Armani uit kunnen komen na het opvragen van camerabeelden en het volgen van het schoonmaakbedrijf-busje waarin jullie vermoedden dat ze zaten?
Nee, want ze waren daarna gaan lopen. Spoor liep dood

• Forumlid
« Reactie #684 Gepost op: 14-12-2020, 22:08:55 »
Mannn dat was close.
en wat zijn die jetski's snel :o

Dacht echt dat ze allemaal zouden worden gepakt.
Dit maakt betere tv, maar heb het idee dat de regie niet als zodanig actief naar een uitkomst zit te sturen?
Nee, regie kan sturen door locatie keuze, welke aanwijzingen ze geven en welke wij kunnen bemachtigen. Daarna is het aan ons om zo goed mogelijk onze best te doen. Pakken we ze, dan winnen wij, pakken we ze niet... ehm dan niet 😃. Voor de redactie maakt het niet uit volgens mij, wie er wint

Offline JaccoS

• Forumlid
  • 🌴🌴🌴
« Reactie #685 Gepost op: 14-12-2020, 22:14:00 »
Verdiende winnaars! ::bravo:: Maar ik had het Ralph ook gegund. Tof seizoen weer!

Ik ben benieuwd naar de vips editie  ::hyper::

Online Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #686 Gepost op: 14-12-2020, 22:20:02 »
Geweldig seizoen  ::bravo::
Maarten en Armani terechte winnaars   ::ok::

De kandidaten worden steeds slimmer (nou ja, niet allemaal), maar de hunters ook. Knap die codetaal van Ralph, het heeft m ver gebracht, maar ook knap van de hunters dat ze m hebben weten te ontcijferen.  ::jaja::

Benieuwd naar de VIP editie  ::jaja::

Offline Sanmol

• Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
« Reactie #687 Gepost op: 14-12-2020, 22:39:57 »
Trouwens volgensmij zijn de VIP kandidaten

Kim Feenstra
Marije Zuurveld
Bertie Steur (?) niet heel zeker hiervan, maar het leek op haar  ::rofl::
???
???
Diederik Jekel
Klaas van der Eerden
Dennis Weening
« Laatst bewerkt op: 14-12-2020, 22:45:20 door Sanmol »

Offline Tristan

• Forumlid
  • Niet mokken... of toch wel?
« Reactie #688 Gepost op: 14-12-2020, 23:09:19 »
Pakken we ze, dan winnen wij, pakken we ze niet... ehm dan niet 😃. Voor de redactie maakt het niet uit volgens mij, wie er wint
De stand is nu wel 5-0 voor de voortvluchtigen ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Kaaasje

• Forumlid
« Reactie #689 Gepost op: 14-12-2020, 23:34:05 »
Super spannend en tof einde! ::bravo::

Jammer voor Ralph die had ik het ook wel gegund, maar knap van de hunters ook door het ontcijferen van de codetaal. ::ok::

Offline Brtdm

• Global Moderator
« Reactie #690 Gepost op: 15-12-2020, 00:22:29 »
Ik vind het sowieso knap hoe de programmamakers elke keer weer een manier vinden zodat de voortvluchtigen toch de mogelijkheid hebben om te ontsnappen, ookal wordt de hele omgeving volledig omcirkeld.
In het zand moet je wel lopen en op het water zijn de jetski's de grote winnaar. Dus zolang je maar eerder op het zuidelijke strand bent, dan de hunters was het goed. Hadden de hunters wel de hint gevonden, dan waren ze kansloos.

Mooi seizoen weer. Nouwelijks belemmeringen zichtbaar door Corona.  ::bravo::

En ik hoop dat die Apaches in een belangrijke situatie wel beter hun best doen.  :-X :P
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Syllie10

• Forumlid
« Reactie #691 Gepost op: 15-12-2020, 08:47:41 »
Ik ga vandaag nog een keer terug kijken  ::rofl::

Net toen Hunted begon, belde zusje dus wel gekeken, maar half eigenlijk.

Wel tof dat het duo gewonnen heeft. Had het overigens de andere twee heren ook gegund. Die waren ook goed bezig.

En dat de VIPS nog kwamen was bekend, maar wel leuk om zo de overgang van de ene serie naar de andere te zien/maken. Ben benieuwd.

Maar wel een mooi seizoen met kandidaten die dezelfde "fouten" maken en het duo want wint wat toch goed onder de radar wist te blijven.

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #692 Gepost op: 15-12-2020, 12:25:26 »
@Selmar: waarom is er eigenlijk geen aflevering na de finale waarin een soort nabespreking plaatsvindt? Ik had graag gehoord hoe Roel zich voelde, die was 'so close and yet so far'. Was zijn zus niet thuis op de cruciale dag? Eeuwig zonde! Als kijker blijven we nu met veel vragen zitten. Kun je eens aan de redactie doorgeven dat een nabespreking in een extra aflevering best wel gewaardeerd zou worden?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

• Forumlid
« Reactie #693 Gepost op: 15-12-2020, 12:26:33 »
@Selmar: waarom is er eigenlijk geen aflevering na de finale waarin een soort nabespreking plaatsvindt? Ik had graag gehoord hoe Roel zich voelde, die was 'so close and yet so far'. Was zijn zus niet thuis op de cruciale dag? Eeuwig zonde! Als kijker blijven we nu met veel vragen zitten. Kun je eens aan de redactie doorgeven dat een nabespreking in een extra aflevering best wel gewaardeerd zou worden?
Komende dagen komen er filmpjes online met interviews

Offline Teun

• Forumlid
« Reactie #694 Gepost op: 15-12-2020, 13:39:18 »
Nee, regie kan sturen door locatie keuze, welke aanwijzingen ze geven en welke wij kunnen bemachtigen. Daarna is het aan ons om zo goed mogelijk onze best te doen. Pakken we ze, dan winnen wij, pakken we ze niet... ehm dan niet 😃. Voor de redactie maakt het niet uit volgens mij, wie er wint

Hallo, ik kan bevestigen dat het de redactie helemaal niks uitmaakt of de kandidaten de finish halen of niet. Dat ligt helemaal aan die voortvluchtigen zelf, hoe goed ze zijn. Ik sluit dan ook niet uit dat er ooit een seizoen komt waarbij iedereen wordt gepakt, alleen niemand weet wanneer dat zal zijn...
Groet, Anton (eindredactie Hunted)

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Babbelt maar wat
« Reactie #695 Gepost op: 15-12-2020, 13:46:01 »
 ::ok::

Ook als iedereen gepakt wordt, is er ongetwijfeld uitstekende tv van te maken ::ok::

Ik sluit dan ook niet uit dat er ooit een seizoen komt waarbij iedereen wordt gepakt

Of dat iedereen het haalt! :o
..okee, minder realistisch  ;)

alleen niemand weet wanneer dat zal zijn...

Behalve als alle VIPS in no-time zijn gepakt, omdat ze het niet konden laten om effies een tiktokje te posten ;D
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Starlight

• Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
« Reactie #696 Gepost op: 15-12-2020, 13:57:01 »
Hallo, ik kan bevestigen dat het de redactie helemaal niks uitmaakt of de kandidaten de finish halen of niet. Dat ligt helemaal aan die voortvluchtigen zelf, hoe goed ze zijn. Ik sluit dan ook niet uit dat er ooit een seizoen komt waarbij iedereen wordt gepakt, alleen niemand weet wanneer dat zal zijn...
Goed om te weten! Ik vroeg me toch altijd ergens af of er niet iemand moest winnen, want het blijft toch tv. Maar ik had tegelijkertijd ook niet echt de indruk dat er daarmee werd gestuurd - ik ben eerder altijd verbaasd over wat voor oneerlijk overkomende technieken de hunters allemaal uit de kast mogen trekken, zoals deze keer met de phishinglink :P

Behalve als alle VIPS in no-time zijn gepakt, omdat ze het niet konden laten om effies een tiktokje te posten ;D
Dat klinkt aannemelijk ;D
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Amethyst

• Forumlid
« Reactie #697 Gepost op: 15-12-2020, 14:13:37 »
Echt? Dan gok ik meteen de BN'er-versie al. Vooral omdat je je zin met drie puntjes eindigde ipv met een enkele  ::bloos::

Lijkt het jullie trouwens niet eens leuk om een seizoen te maken met de beste kandidaten tot nu toe?

Ik vond dat de hunters nu wel erg veel voordeeltjes hadden. Vooral de info uit de rugzakken in het begin vond ik jammer. Zoiets is wel oké met alleen maar heel slimme kandidaten wmb.

Offline FrankLapidus

• Forumlid
« Reactie #698 Gepost op: 15-12-2020, 14:33:15 »
All-Star seizoen lijkt mij ook leuk, maar ik zou nog een paar jaar wachten  ::jaja::
Frankje Lapi

Offline JP1999

• Forumlid
  • Friends?
« Reactie #699 Gepost op: 15-12-2020, 16:02:59 »
Spannende finale! Terechte winnaars. Heel knap hoe de hunters die geheimtaal van Ralph hebben gekraakt en hem toen wisten te pakken.

Hunted VIPS is wel een leuk idee, maar de line-up ziet er heel saai uit. Dennis heeft aan alles al meegedaan (Robinson, WIDM, The Big Escape, Fort Boyard, etc etc etc). Klaas heeft ook al zo veel gedaan. Marije won The Big Escape dit jaar. Kim heeft ook echt al zó veel spellen gedaan. Hopelijk zitten er wat verrassende namen bij en is het geen recycleprogramma. Tired of seeing the same people playing over and over and over.

Maar anyhow, ik ben benieuwd!