Gefeliciteerd Hunters het is jullie eindelijk gelukt
uit angst voor spoilers heb ik net maar de aflevering teruggekeken in plaats van in het weekend.
Ik snap enerzijds de kritiek op de productie wel, maar deel die anderzijds ook weer niet helemaal. Het was gewoon tegen 4 teams voor de meiden praktisch onmogelijk om dit te winnen. Ik hoopte nog dat hun helper op dat terrein nog zou blijven rijden terwijl de Hunters aan het rennen waren, maar ze kozen ervoor alles of niks eruit te gaan.
Voor een deel waren ze kansloos omdat de andere duo's veel info hebben laten slingeren waarmee de Hunters hun voordeel zouden doen. De tijd die de meiden kregen om Ridderkerk te achterhalen, was wel relatief kort en door het online gaan zaten Hunters ook dicht op ze. Dan kun je nog zo offradar zijn, als je vlak voor extractie nog een keer online moet, wordt het al iets lastiger.
Die container vind ik niet per se een fout, omdat de ANPR weliswaar wat weggeeft, maar niet direct de locatie. Dan bleef er toch alsnog een gebied met X-aantal plekken over voor extractie? Al had ik dezelfde plek in Rotterdam ook wel leuk gevonden (en container als afleiding?).
Edit: De vips zijn maar 5 duo's toch? Op de site staat 6:
Deze zes duo’s zie je in het nieuwe seizoen van Hunted VIPS, vanaf maandag 24 januari 2022 om 20.30 uur bij AVROTROS op NPO 3.
Dan zou er dus een duo ontbreken, maar lijkt me een foutje.