staan er geen vergelijkbare teksten op de website?
zo nee dan hebben we de afvaller gevonden
Ja ik heb ze allemaal bekeken, staat niks dergelijks bij andere kandidaten! Ik ga ook voor Sigrid
Dat is toch geen correct Nederlands? Er lijkt iets te ontbreken, want het moet dan óf "Ben je bereid je aan te passen?" zijn óf "Bereid je voor je aan te passen aan anderen" maar 'bereid je aan te passen aan anderen' klinkt niet als correct geschreven Nederlands. Misschien dat je uiteindelijk iets kan met de ontbrekende delen/woorden ofzo. Of het is inderdaad een Quote van iemand anders, wat kan verwijzen naar een kandidaat. Is er anderwijs mogelijk een kandidaat die zich moet voorbereiden op iets of zich moet aanpassen aan anderen, met betrekking tot zijn werk (gezien de theorie dat de zin van vorige week verwees naar Vincent.)
Vond ik eerst ook vreemd! Maar zoals DRenziboy zei, het is de exacte omschrijving van het woord "meegaand".
Kan ook letterlijk meegaand mee bedoeld worden, dus met iemand of met de auto meegaan of zo.
Dit vind ook een hele goede suggestie. Met name omdat we in de preview een busje zien wegrijden van wat lijkt het terrein van de fabrieksopdracht. Diederik: "Ik weet niet wat er aan de hand is". Jochem: "Roos heeft me in de steek gelaten".
Later zien we Imanuelle, Yvonne, Sanne, Sigrid, Jochem en Thomas in de rechtbank als jury zitten. Ik denk dat Diederik, Roos en Jeroen tijdens de fabrieksopdracht (letterlijk) meegaand zijn geweest en zich moeten verantwoorden tegenover de jury. Weer zo'n doorvloeiopdracht.