Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
"Laat me" is wel een liedje van Ramses Shaffy
Ook hier even, nogmaals: lees het nergens meer, maar jongens, tweets van de Mol zijn toch gewoon de iets anders geformuleerde afleveringstitels? Steeds in andere woorden. Dus gewoon ook hier tweelingentheorie, lijkt me. Mij lijkt het vrij simpel.[/quoteOk. Afleveringstitel: "gaan"
laat maar zonder hoofdletter L Marisa, dus geen begin van het zinnetje?
Trouwens, alleen 'Conclusie' en 'Dus willen jullie op mij jagen? hadden een hoofdletter.
Ook hier even, nogmaals: lees het nergens meer, maar jongens, tweets van de Mol zijn toch gewoon de iets anders geformuleerde afleveringstitels? Steeds in andere woorden. Dus gewoon ook hier tweelingentheorie, lijkt me. Mij lijkt het vrij simpel.
Hier wordt toch gespeculeerd wat de afleveringstitels kunnen betekenen en naar wie ze wijzen? Ik denk dat dit jaar de theorie is dat de tweets van de Mol hetzelfde (maar net wat anders) zijn dan de titels, dus weer die tweelingentheorie. Dat lijkt mij vooralsnog de grote hint hier. Ik weet niet of ze individueel nog hout snijden als hint. Maar wie weet.
Komt er nog een tweet van de Mol, of is dat niet gebruikelijk bij de voorlaatste aflevering?
Normaal is er voor elke uitzending (zelfs de 10e) een tweet. Maar vorige week waren ze al betrekkelijk laat dus ik denk gewoon dat ze ook bij de webredactie aan het uitbollen zijn naar het einde van het seizoen.
Thomas vorige week als een na laatste af
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
794 gasten en 7 vaste bezoekers