Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
TEUGELS IN HANDENMEER DAN NORMAAL MEEGAAND VERBLINDEN ...ZO GEDAAN WIJZER WORDEN? W D EINDE VERHAAL tot volgend jaar
TEUGELS IN HANDENEINDE VERHAALWIJZER WORDENMEEGAANDZO GEDAANSMEER DAN NORMAALOLGrappig trouwens dat iemand die zijn eerste bericht typt al zegt 'tot volgend jaar'.
En dan VERBLINDENHet is er niet het juiste topic voor, maar ik ben wel benieuwd naar concrete molacties van Sanne.Ik zie haar echt teveel goed doen.
Dus jullie willen op mij jagen/so you think you can dance -> Vincent...zo gedaan ( zo gezegd, zo gedaan) uitspraak -> Vincent "Er moet iemand naar huis"Bereid je aan te passen aan anderen-> Yvonne zat in het groepje met Thomas en Imanuelle maar ging in op de vraag om hulp van Jochem. ze was bereid zich aan te passen.Meegaand-> Yvonne was dus meegaand.Conclusie Yvonne viel vorige week af omdat ze vol had ingezet op ->Roos. Conclusie Roos is de volgende afvaller.Einde verhaal: dus einde verhaal voor ->Roos.Buitengewoon Roos in aflevering 3: "Sigrid had volledig de leiding, en dat deed ze buitengewoon goed." ( met dank aan hulpmol)Meer dan normaal Jochem zegt na het afvallen van Sigrid: "Het was tot nu toe, vind ik echt, het meest dramatische moment" meer dan normaal dus.Leiding hebben ->Jeroen had bij de veiling aflevering 5 feitelijk de leiding omdat hij penningmeester was en de pot kon verzekeren. Teugels in handen ->Aan het begin van de trail zit ->Jeroen in de huifkar met de teugels in handen en hij zegt: "Ja, dat was wel een verrassing. Ik dacht : Er komt een koetsier of we worden in die huifkarren gereden. Maar we moesten het zelf doen, we moesten zelf de huifkarren besturen en zelf mennen
Iemand die er wat uit weet te puzzelen? Spoiler (klik om te tonen/verbergen)EDNEENDENDEENDEDNNEENNDENEDEN ENDENENEENENEENENNEENNE EENENENEDEEDEDEEDEDEEDEEDEEDEE=. D=-:NULKFRRE=- D=.:AGYRRQKKDNNDNDNDDNNNNDNDN NDND=. N=-:ANN??QAK--N=. D=-:NNA??NRTHOMAS: - .... --- -- .- ...CAMMAERT: -.-. .- -- -- .- . .-. -
"Meer dan normaal", niet minder
Iemand die er wat uit weet te puzzelen?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
828 gasten en 5 vaste bezoekers