Maar dat is toch precies het punt? De productie zal alleen zulke noodgrepen inzetten in een seizoen waarin de mol door meerderen ontmaskerd wordt. Ik ben bang dat het huidige er ook zo eentje is, wellicht niet zo sterk als bij Anne Marie, maar ik geloof dat Sanne en Jochem Thomas veel meer verdenken dan ons wijsgemaakt wordt.
En nogmaals, ik wil de discussie echt niet nog een keer aangaan, maar jij draagt deze website aan terwijl je klaagt dat het Chandrika voorbeeld je stoort, alsof dat het enige voorbeeld uit de geschiedenis is. En toch staan hier niet alleen vraagtekens, maar ook echt andere namen...
Wil de hele discussie ook niet opnieuw aanzwengelen, maar ik geloof ook geen snars van die officiële verdenkingen. Je hoort vrijwel iedereen deze afl. zeggen dat ze denken dat iedereen op DEZELFDE mol zit. Zelfs Imma houdt vol dat ze de goede mol had en teveel fouten in de test maakte. Swah, dat kan hoogmoedige illusie zijn, maar als we de regie moeten geloven zitten ze vrijwel allemaal op andere personen en in andere verhoudingen te stemmen.
Dat seizoen met Anne-Marie is idd een goed voorbeeld en afgelopen seizoen geloofde ik er ook niets van dat zoveel mensen niet op Klaas zaten. Ik weet niet of het waar is dat de regie wat manipuleert hier en daar, en ik snap ook niet precies hoe dan, want de biechten zijn knip en klaar vaak over wie de kandidaten verdenken. Maar het is vrijwel elk seizoen hetzelfde in dit opzicht.
En Dennis Weening was wel een ongeevenaarde mol.. Ik geloof echt dat pas op het allerlaatst mensen hem gingen verdenken. Met alle respect, Thomas komt voor mij niet in de buurt. Vond Milouska dan nog verrassender persoonlijk.