Iets wat ik nogal eigenaardig vond: Diederik die een heel raar voorstel aan Thomas doet om niet vol vol op Sanne te gaan maar enkele vragen te spreiden om zo Sanne eruit te werken. En daar ook nog vraag 20 voor zou gebruiken? Probeert hij daarmee Thomas eruit te werken? Zijn conclusie dat of hij of Thomas eruit moeten (mits zij beiden niet de mol zijn) is immers juist.
Kan sowieso niet geloven dat Thomas en Diederik Sanne werkelijk het meest zouden verdenken en dan ook nog omdat ze zogenoemd weinig geld binnen gehaald zou hebben. Eerder denk ik dat een de mol is en de ander liegt dat hij blauw ziet.
En dan Jochem die nog steeds op Diederik zou zitten en dat na het gesprekje met Sanne lijkt te willen blijven doen omdat hij Sanne niet vertrouwd.
Vond alleen Sanne nog zinnig overkomen. Jochem verdenken ook omdat ze er ver mee is gekomen en een half oog op Thomas houden.
Enfin, ben benieuwd hoe het uit gaat pakken. Als biechten en testen redelijk kloppen, dan zal Diederik eruit vliegen en kijken we naar "Wie wint WIDM?" Sanne neem ik aan.