Ik denk dat Sigrid dacht "samen" met Jochem, Diederik te verdenken.
Na het gesprekje met Jochem (en Jochem bezig te zien zijn) kwam ze erachter dat Jochem over alles liegt. Waarschijnlijk ook over Diederik... en dus zaten ze niet "samen" op Diederik, maar probeerde Jochem haar die kant op te sturen, omdat hij hem niet verdacht. Zij was degene die bespeelt werd in dit "verbondje". Daar boven op had Jochem genoeg van haar, omdat ze niet meebood tijdens de veiling en zo gesnapt was als kandidaat. En verliet haar met haar gegevens voor z'n volgende slachtoffer, Imanuelle.
Dus dat betekende voor Sigrid dat Diederik het dus waarschijnlijk niet was, en dat alles wat ze dacht te weten, misschien allemaal gelogen was. Dat is het recept voor een slechte test. Ik denk dat ze eruit ging met geen verdachte in haar hoofd. Slechts het gevoel van verraad en verwarring. Misschien had ze op vraag 20, Jochem ingevuld, gewoon omdat het kon.
Ja, Jochem heeft haar bespeeld. En dat is natuurlijk haar eigen naiviteit geweest. Ik snap haar boosheid op dat moment, maar het is volkomen terecht dat ze eruit ligt.