He moedermol , ik heb veel aan je reacties hier. Kijk tegen je op wat is jouw idee bij Sigrid. Zij voelde zich verraden door Jochem. Wat is jouw verklaring over dit verraad. jochem heeft haar op het verkeerde been gezet, maar op wie?
Jochem had het moeilijk met het vertrek van Sigrid en dat leek mij oprecht. Sigrid speelde ook een spelletje met Imanuelle. Ze voelde zich volgens mij verraden door Jochem omdat hij met Imanuelle gedeeld had wie hun verdachten waren. Dat gaf mij de indruk dat Sigrid aan Imanuelle verkeerde info gegeven had, ze viel dus door de mand door het verraad van Jochem. ( en Ima heeft dat in de gaten) Tijdens de veiling liet Jochem duidelijk zijn verdenkingen van Diederik zien aan Sigrid. Sigrid is volgens mij door het gedrag van Jochem verward geraakt en wist niet meer of ze hem wel of niet kon vertrouwen.
Jochem verdacht in aflevering 1 Diederik Sanne Roos en Jeroen. In aflevering 2 Diederik Sanne Roos.Hij houdt iig Sanne in de gaten tijdens de executies.In aflevering 3 gaat hij over op 2 verdenkingen. Ik vermoed Sanne en Roos. Jochem schrikt behoorlijk als Roos afvalt. In aflevering 4 spreekt hij tijdens de opdrachten zijn verdenkingen uit over zijn hoofdverdachte Diederik wellicht is Diederik teruggekomen op zijn lijstje na het vertrek van Roos. We zien echter nu al tijdens twee testen niet meer op wie hij de test invult. De vraag van aflevering 5 bij Jochem in beeld doet vermoeden dat hij Ima en Thomas verdenkt. Mogelijk is hij na de veiling op andere gedachten gekomen en heeft hij dat niet meer met Sigrid gedeeld.Daar voelt hij zich wellicht schuldig over ( Had ik maar, had ik maar)
Bij de testen van Sigrid is het steeds vaag gebleven wie ze verdenkt. Er zijn wel overeenkomsten met Jochem.
Aflevering 1 Sanne Roos Vincent. Aflevering 2 Jeroen. Aflevering 3 niet Jochem (het geluksgetal van de mol is 13) In aflevering 4 is ze in de war maar wil ze niet op Jochem stemmen.