Van mij uit ook zeker complimenten aan de productie.
Laat ik positief beginnen; prachtig land, leuke kandidaten, sfeer is goed, over het algemeen leuke opdrachten die ook geld opleveren dit is vooral een punt waar ik de productie een compliment voor wil geven aangezien er de laatste jaren vaak opdrachten bij zaten met of te weinig tijd of maar één kans om geld binnen te halen.
Nu de wat mindere/verbeter punten: In het begin van het seizoen liepen de opdrachten in elkaar over dit zorgde voor een bepaalde spanning dit heb ik helaas alleen de eerste twee afleveringen gezien.
De vrijstellingen in de eerste twee afleveringen al vind ik dit eigenlijk ook een positief punt omdat ze niet regelrecht bepaalden wie er in de finale stond en omdat de eerste afleveringen een loterij zijn.
Veiling opdracht waardoor de eerste afleveringen er misschien niet zo zeer toe deden (het geld gaat toch wel weer uit de pot).
Jokergrijpmachine in de kermis opdracht had wat duidelijker mogen zijn niet heel belangrijk.
In het algemeen mag de uitleg voor ons inderdaad ook weleens wat duidelijker ik heb al gelezen door op de wie is de mol site extra uitleg te posten, dit lijkt mij op zich een best goed plan.
En dan kom ik bij mijn laatste punt; er zijn afleveringen geweest waarin de mol niet veel heeft gedaan of had kunnen doen lijkt het wel, al komen we daar pas in aflevering 10 achter.
Al met al vind ik het tot nu toe een van de betere seizoenen en verwacht ik ook van de volgende afleveringen te genieten. Dankjewel Wie is de Mol Crew.