Nog een idee: Stine zegt dat ze de waarheid gaat liegen. Stel nou eens dat ze de Mol is en dat haar tactiek is om haar mede-kandidaten van begin af aan wijs te maken dat ze de Mol is. Bijvoorbeeld door in de eerste aflevering dingen te zeggen als 'Als Mol zou ik dit en dat doen' en 'Ik zou best de Mol kunnen zijn, maar ja.' en 'Het leven van de Mol is misschien nog wel zwaarder dan dat van een filosoof die de wereld doorgrondt'.
Haar mede-kandidaten denken dan binnen de kortste keren 'Het is goed met je, Stine' en richten zich op anderen. En vervolgens kan ze in de luwte toeslaan.
Als ik het bij het rechte eind heb, dan heeft ze een zeer gewaagde en brutale strategie bedacht. Kan iemand even de tijd doorspoelen naar 6 januari a.s.?
Precies dit dacht ik ook bij het zien van haar filmpje. Ze lijkt me geslepen, ze komt extreem slim over, en als iemand iets heel nadrukkelijk benoemd vind ik dat verdacht. Haar stukje gaat basicly alleen over dat ze vind van zichzelf dat ze niet kan liegen.
Zij komt daardoor hoog op mijn lijstje te staan vooraf, ook al heb ik bij (op het gezicht) intelligente/slimme personen wel altijd een -speler- gevoel op de een of andere manier.
Ik ben het meest benieuwd naar Loes, Stine, Emilio & Bella.
@Tunnelgraver, een paar pagina's terug zei iemand seizoen 1, en toen verbeterde je dat. Het is niet als sneer bedoeld maar het is niet altijd nodig om alles te verbeteren in de zin van, het ging over Bekende Nederlanders... dus de eerste 4 seizoenen deden er geen Bn'ers mee. Vrij logisch dus dat hij/zij met seizoen 1 > seizoen 5 bedoelde, het eerste seizoen met Bn'ers. Hij/zij doelde erop dat wij toen ook niet alle namen kende, en nu inmiddels wel. Ik vind dat WIDM heel goed is in het bij elkaar zoeken van namen. Elk jaar positief verrast.