::love::Jan Versteegh tweet niet meer sinds 12 mei en Instagramt niet meer sinds 17 mei. Dat is al 10 dagen niet actief op welk sociaal medium dan ook... Is ook groot fan dus die mag wel op de lijst voor aankomend jaar toch?
Of is hij ergens gespot/opnames voor iets? Hij is best sociaal actief dus al meer dan 10 dagen niet actief op zowel twitter als instagram vind ik best opmerkelijk.
Op twitter is hij wel vaker 7/8 dagen niet actief, ik heb even research gedaan. maar op Instagram post hij eigenlijk altijd om de 2/3 dagen. soms wel eens 5 dagen niet maar eigenlijk nooit 11 dagen niet. 17 mei heeft hij nog iets gepost. Dat was op een woensdag. Mogelijk zijn ze de vrijdag vetrokken. 19. Art is volgens mij de 17 of 18e nog gespot in Amsterdam dus ik vind het weekend van 19 wel een goed uitgangspunt. Dan zouden ze rond 10 juni ook weer terug zijn en dat is op tijd voor Art, hij presenteert volgens mij rond de 17e weer iets.
Ik vind Inge Schrama ook wel een goede naam. Is gestopt met GTST (tijdelijk) en precies in de periode waarin het wordt opgenomen. Ze wordt vervangen, ik kan haar niet vinden op twitter of instagram maar als ze niet bij de jaarlijkse castfoto was van GTST is het wel verdacht.
Ik heb even nog wat namen gecheckt die we wel kunnen afstrepen.
- Marlayne Sahupala is wel gespot op Instagram. daar post ze gewoon elke dag. Dus die kunnen we wegstrepen.
- Fockeline> Hoe graag ik het ook zou willen, kan afgestreept worden. Zit in opnames en is actief op instagram.
- Roos Moggre> Was op vakantie naar ibiza, post gewoon op instagram en is alweer terug om goedemorgenNL te presenteren.
- Willem Voogd> Post ook alweer op instagram, 3 dagen geleden al. Lijkt me ook afgeschreven.