Hahah veel reacties dus moest even teruglezen.
Allereerst Olacy Gulsen.
Heb het opgezocht, kan de afleveringen van RTL boulevard niet terugzoeken maar volgens mij is RTL boulevard live toch? Het was altijd wel zo, ik weet niet of dat nog steeds zo is maar iig op dezelfde dag omdat het up 2 date show en medianieuws is.
Olcay vervult idd op 17 mei haar triatlon. Stel ze vertreken op 19 mei is dat vrij kort dag. Ik weet niet hoe en wat verder maar ze blijft dan idd stil op social media. Zowel instagram als twitter. op instagram heb ik gezocht bij foto's waarin ze getagd is en dat is alleen in post van mensen die haar kleding dragen. Daarbuiten 2 x . op 21 mei is er iemand op instagram die post 'the girls bij RTL boulevard. Nicolette Kluijver, Olcay & nog een andere presentatrice staan hierop. Ik weet niet of op die 21e een RTL boulevard uitzending was en of ze die kleding daar droegen, ik kan dat niet terugvinden. Verder is er op 2 juni een post door de zus van Olcay waarin ze schrijft dat Olcay die foto van haar gemaakt had en ze heeft die die dag gepost. Ik weet niet of die foto al een keer eerder gemaakt was en toen pas gepost is maar ze tagt Olcay wel en zegt erbij' thanks Olcay for walking by and making this picture of me'
Verder is ze idd compleet van de radar en begint eergister pas weer met tweeten en instagrammen.
Wat ik verder bedoelde met haar en spelletjespersoon is dat ik haar niet zo vind overkomen. Misschien is ze wel een hele leuke kandidaat, heel fanatiek enzo maar ik vind haar op het eerste gezicht niet zo iemand die haar drukke agenda leegmaakt om 3 weken onbetaald aan Wie is de Mol mee te doen. Maar dan kan ik mis hebben hoor. Ik weet dat ze aan de gevaarlijsktewegen heeft meegedaan maar dat is volgens mij 4 dagen en Wie is de mol is 3 weken.
We gaan het zien. Ik zou het wel heel leuk vinden.
Over Jan, Simone, Loes ben ik zeker. Hun gebruiken hun social media accounts zo stellig dat deze stilte opviel. Bij Oren Schrijver heb ik dat gevoel nog niet helemaal, net als bij Ron Boszhard. Maar hun mogen ook allebei op de 'wellicht' lijst. Samen met Olcay dan.
Marisa Heutink heeft op 25 mei haar radio show gedaan dus ik ga er niet vanuit dat zij mee is. De opnames waren volgens onze berekeningen toen echt al van start en lopen ook in een lijn met de twitterstiltes en het nu weer beginnen van actief zijn op social media..
wie mis ik nog? Merhnoush zou best kunnen, ik vind het alleen niet aannemelijk dat er 2/3 nieuws presentatrices in zitten. En ze is best onbekend nog. Nu hebben we veel namen gehad zoals haar die totaal nog niet zo bekend waren maar ik weet het niet. Zou leuk zijn hoor!!!
de opnames van It takes two zijn niet live, zijn al eerder opgenomen.
Ok dus even de tussenstand.
Zeker/Vrij zeker
1. Jan Versteegh
2. Simone Weimans
3. Loes Haverkort
Wellicht
4. Ron Boszhard
5. Olcay Gulsen
6. Oren Schrijver