Tegenwoordig mogen de kandidaten hun telefoons wel gebruiken, buiten de opnames om, dacht ik. Het lijkt me wel dat ze regels hebben dat er niets geplaatst mag worden. Dus geen (re)tweet. Als ze internet hebben kunnen ze dus wel activiteit vertonen. Zou een verklaring kunnen zijn als Jan toch meedoet. De exacte regels van telefoongebruik weet ik niet, het lijkt me logisch dat ze niet zomaar contact met de buitenwereld mogen hebben.
@Rämon, weet je toevallig ook de tijd van het liken? Stel dat hij wel meedoet, dan kunnen we misschien wat tijdzones afstrepen voor de locatie; ga er namelijk niet vanuit dat ze 's middags mobiel mogen/kunnen gebruiken. En rond 3 uur 's nachts lijkt me ook niet logisch.
Of wil ik nu teveel info, waar we wellicht niets aan hebben??
Edit: Ik vraag me nu af of je gewoon de datum van het bericht dat Jan had geliket hebt bekeken, of dat je de datum van zijn like kon zien, vandaar mijn vraag over de tijd. (Is het überhaupt mogelijk om like-datum te zien?)
Verwacht dat eerste; Jan zou het dus ook een andere datum kunnen hebben geliket.