De foto is genomen door Michel Schnater. Deze fotograaf reist op 8 juni naar Hongarije. Dat helpt wellicht bij het speuren, tenzij de foto al in mei is genomen.
Hongarije zou wel echt het saaiste molland ooit zijn. Dit kan ook een foto zijn die in mei als is gemaakt, want als hij op 8 juni naar Hongarije reist lijkt het me niet dat hij naar een opnameplek reist puur om deze foto te maken wel?
Dan zou hij gewoon bij de crew horen? En op 8 juni doorreizen naar een ander land. Hij is wel stil op twitter van 15 mei t/m 3 juni. Kan zijn dat hij bij de crew hoort, die foto in mei heeft gemaakt en op 8 juni is doorgereist naar Hongarije voor een ander project. Ik kan me Hongarije niet voorstellen als molland. Te saai.
Waarschijnlijk ben ik naief maar ik zie niets op die foto dat echt wijst naar een land. Die stoffe ondergrond/harde ondergrond aan de voorkant heb je zelfs in Nederland op stukjes. en de achtergrond kan echt alles zijn. Waarschijnlijk geen aziatisch land idd.
Ik zou zeggen het oosten. Zuid Amerika. Maar het kan zelfs Afrika zijn.
Iets waar ik niemand over hoor. Rick's facebook post bevat ook tekst. niet alleen die foto. Er staat iets over dat hij niet weet hoe hij dit team moet bedanken voor alles.
Is dat met andere woorden zeggen dat dit het laatste seizoen ever was? Ik kan me niet voorstellen dat hij ermee stopt, en als hij er mee stopt, zou er dan een vervanger komen. Dit team bestaat al sinds het 1e seizoen he...