Eerlijk gezegd; het lijkt er niet eens op (die van de tunnelvisie). Duidelijk verschil qua grootte, constructie en omgeving. Ik heb inmiddels wel lang genoeg lopen googlen op dit soort kalksteen groeves met maalmachines. Nu al wel enkele honderden verschillende machines gezien. Ze staan over de hele wereld verspreid. Helaas nog geen enkele gezien die er echt op lijkt, die transportband uit Paraguay kwam het dichste bij, maar is toch net iets anders.
Italië is wel een mogelijkheid, via maps al een stuk of tien zien staan, zo ook enkele op Sardinië. Maar zolang er geen exact kopie is gevonden van de machines de foto van Rick, is helemaal niets zeker.
Wat ik mij verder nog afvroeg.. het lijkt erop alsof dit (foto Rick) een 'mobile crushing plant' is. Ze zijn niet erg groot en met name die aan de linkerkant lijkt er erg veel op. Maar zeker ben ik er ook niet van, misschien wel een combinatie tussen vast en mobiel...
Edit: volgens mij zijn beide machines 'vibrating screens', maar weet niet of ze verschillend zijn.